سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار باقری در مراسم تقدیر از دست‌اندرکاران مستند" آخرین روزهای زمستان":

افتخار می‌کنیم که همراه و همکار صدا و سیما باشیم

معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پیام روشن مستند" آخرین روزهای زمستان" برای مخاطبان و به ویژه نسل جوان این بود که دفاع مقدس ما و سرداران پرورش یافته در فرهنگ آن افسانه نیستند.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، سردار محمد باقری معاون ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم تقدیر از دست‌اندرکاران مستند" آخرین روزهای زمستان" پیام روشن این اثر ارزنده برای مخاطبان و به ویژه نسل جوان این بود که دفاع مقدس ما و سرداران پرورش یافته در فرهنگ آن افسانه نیستند.

برادرِ شهید حسن باقری با ابلاغ مراتب تشکر و قدردانی خانواده این شهید و همرزمان و فرماندهان و یادگار 8 سال دفاع مقدس به رئیس سازمان صدا و سیما و دست‌اندرکاران این مجموعه مستند داستانی، آخرین روزهای زمستان را اثر ارزشمند در حوزه دفاع مقدس ذکر کرد و پذیرش آن را ناشی از پشتوانه تحقیقی مناسب در کنار اخلاص دست‌اندرکاران آن دانست.

وی با بيان اینکه در 30 سال پس از شهادت این شهید، برنامه‌های گوناگونی در خصوص وی تولید شده است، افزود: تفاوت این برنامه با سایر آثار تولید شده، توجه ویژه سازندگان به واقعیات زندگی شهید باقری، در قبل و بعد از ورود ایشان به دفاع مقدس است.

سردار باقری با اشاره به اینکه دفاع کشور ما در مقابل دشمنان همچنان ادامه دارد، وظیفه رسانه ملی را در انتقال ارزش‌ها به نسل جوان بسیار خطیر توصیف کرد و گفت: امثال ما بازماندگان از دوران دفاع مقدس نیز موظف هستیم و افتخار می‌کنیم که در این کار همراه و همکار صدا و سیما باشیم.

انتهاي پيام/

برچسب ها: صدا ، سیما ، شهید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.