سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خدروی ربوده شده از میانه در تهران پس از یک ماه کشف شد،

سارق با دستبند در حال فرار سرش شکست

ریئس کلانتری 118 ستارخان از یک دستگاه خودروی ربوده شده در ماه گذشته از منطقه میانه که در تهران در محدوده خیابان صالحی کشف شده خبر داد.

 

سرهنگ یعقوبی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح خبر فوق گفت: ماموران این کلانتری با دقت در امر گشت زنی و با تجربه های کسب در این عمل به راحتی می توانند مجرمین را شناسایی و با آمادگی کامل آنان را دستگیر نمایند.

وی افزود: در این راستا ماموران طی گشت زنی در محدوده خیابان صالحی به یک دستگاه پراید سفید رنگ مشکوک شدند که پس از استعلام از مرکز مشخص گردید خودروی مسابقه ای از مقر کلانتری شهرستان میانه در تاریخ 24 آبان ماه سال جاری را دارد.

این مقام مسئول در ادامه اعلام کرد: ماموران بلافاصله به خودرو دستور ایست داده که بی توجهی و اقدام فرار ان مواجه می شوند که طی یک تعقیب و گریز طاقت فرسای پلیسی ماموران با زیرکی توانستند خودرو مجبور توقف سازند و راننده آن را دستگیر نمایند.

یعقوبی در خاتمه خاطرنشان کرد: ماموران پس از زدن دستبند به متهم  وی هل دادن ماموران اقدام به فرار نمود که به علت بسته بودن دست سارق و لغزندگی زمین سارق با سر به زمین می خورد و از ناحیه سر وصورت مصدوم می شود که سارق مجدد دستگیر و تحت و الحفظ به کلانتری انتقال داده می شود که در بازجویی اولیه از متهم خود را به هویت سعید معرفی نمود./ف

برچسب ها: سارق ، دستگاه ، میانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.