سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاكاني در نشست فراكسيون سازمان‌هاي مردم‌نهاد:

مشكلات حوزه توليدات كشاورزي با مديريت دقيق قابل اصلاح است

رئیس فراکسیون سازمان‌های مردم‌نهاد گفت: امکانات کشور ما به قدری گسترده است که بتواند تهدیدها را تبدیل به فرصت کرده و مانع از ایجاد مشکلات در حوزه توليدات كشاورزي شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران،‌ نشست تخصصی فراکسیون‌ سازمان‌های مردم‌نهاد با تشکل‌های صنایع غذایی،‌ کشاورزی و علوم دامی بعد از ظهر امروز (دوشنبه 20 آذرماه) با حضور علیرضا زاکانی و نمایندگان قزوین، بروجرد و بندرعباس در محل این فراکسیون برگزار شد.

در ابتدای این جلسه علیرضا زاکانی با بیان اینکه تامین نیازهای کشاورزی پایه و اساس نیازهای کشور بوده و باید به آن توجه شود، گفت:‌ استقلال حوزه کشاورزی باعث تامین امنیت غذايي کشور خواهد شد و این از جمله اولویت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: فراکسیون سازمان‌های مردم‌نهاد هر ماه جلساتی در این راستا برگزار مي‌كند تا ضمن بررسی و اولویت‌بندی مشکلات این حوزه اقدامات لازم را انجام دهد.

رئیس فراکسیون‌های سازمان‌های مردم نهاد تصریح کرد: بسیاری از امور حوزه کشاورزی قابل پیش‌بینی بوده و می‌توان با مدیریت دقیق مانع از ایجاد مشکلات در این حوزه شد.

وی افزود: ما در دوره هشتم مجلس و در کمیسیون اصل 90 بخشي از مسائل و مشکلات مربوط  به موضوع مرغ را پیش‌بینی می‌کردیم و حتی در حوزه گندم نیز مکررا جلساتی برگزار كرديم و گفتیم که این روند غلط است.

زاکانی افزود: بنابراین با پیش‌بینی‌های درست و مدیریت صحیح می‌شود علاوه بر جبران مافات شرایط را بهبود بخشید.

رئیس فراکسیون سازمان‌های مردم‌نهاد خاطرنشان کرد: کشور ما به قدری دارای امکانات گسترده است که بتواند تهدیدها را تبدیل به فرصت کرده و مانع از ایجاد مشکلات حوزه ذیربط شود.
انتهاي پيام/س2
برچسب ها: کشاورزی ، مدیریت ، مرغ ، گندم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.