سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

طراحی پروژه های علمی و کاربردی تجدید پذیر هدف موسسه دانش بنیان استان کرمانشاه

عضو هیأت مدیره موسسه دانش بنیان دانشگاه صنعتی کرمانشاه، گفت : کارگروه انرژی های تجدید پذیر موسسه دانش بنیان دانشگاه صنعتی کرمانشاه، به منظور بررسی و طراحی پروژه های عملی و کاربردی در زمینه ی انرژی های تجدید پذیر برای استان کرمانشاه و با حضور تعدادی از صاحب نظران حوزه ی انرژی در محل موسسه تشکیل جلسه داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

پاپزن با اشاره به تجربیات موفق دانشگاه صنعتی و طرح های تحقیقاتی مرتبط با حوزه انرژی های نو، افزود: با توجه به دانش و تجربیات ارزنده ی اعضاء، امید می رود در آینده بتوانیم برای ترویج و بهره وری مناسب از انرژی های تجدید پذیر در استان کرمانشاه قدم های خوبی برداریم.

پاپ زن گفت: این موسسه قصد دارد با توجه به اهداف متعالی شرکت های دانش بنیان قدم های موثری را در راستای تبدیل علم به ثروت بردارد و از شرکت های دانشجویی و فارغ التحصیلان دانشگاهی نیز پشتیبانی لازم را برای تحقق هدف های آنان به عمل آورد.

موسسه دانش بنیان دانشگاه صنعتی کرمانشاه، اولین تعاونی دانش بنیان دانشگاهی کشور است که در سال ۱۳۸۹ به تصویب رسیده و تا اکنون چند پروژه ی دانش بنیان را در دانشگاه صنعتی کرمانشاه پیگیری و برخی از آنها را در بنیاد ملی نخبگان به تایید رسانده است./س

برچسب ها: کرمانشاه ، طراحی ، انرژی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.