سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

مردم مناطق زلزله زده قدردان تلاش های سپاه و بسیج هستند

فرماندار اهر در بازدید از روند بازسازی مناطق زلزله زده تلاش های انجام شده توسط بسیج و سپاه را در مناطق آسیب دیده بسیار قابل توجه و درخور تحسین ذکر کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه حبرنگاران تبریز، رضا صدیقی گفت: برادران سپاهی و بسیجی همچون 8 سال دفاع مقدس با حضور مؤثر و جهادگونه خود در روستاهای زلزله زده به نحو شایسته به یاری آسیب دیدگان از زلزله شتافته اند.

وی، گفت، خوشبختانه بسیج و سپاه از اولین ساعات وقوع زلزله دوشادوش مسئولین اجرایی و شهری در امر امداد رسانی، آوار برداری، اسکان اضطراری، اسکان موقت و دایمی حضور مؤثری داشته است.

این مقام مسئول گفت: در زلزله اخیر سپاه و بسیج با حضور شبانه روزی خود دراین مناطق ثابت کرد با روحیه و تفکر بسیجی می توان به موفقیت های های اساسی در عرصه های مختلف دست یافت.

وی، تأکید کرد همچنانکه در طول 8 سال دفاع مقدس بسیج نقش اساسی و بی بدیل خود را با ایثار و از جان گذشتگی ایفاء کرد در مأموریت جدید نیز ساده و بی تکلف در خدمت مردم آسیب دیده از زلزله بوده و مردم نیز در کنار مسئولین قدردان زحمات بسیج و سپاه هستند.

وی به ساخت 2000 واحد مسکونی و 7000 واحد دامی توسط سپاه و دستگاه های وابسته اشاره کرد و افزود: این نهاد توانسته در کمترین زمان ممکن با بسیج کلیه امکانات و شرکتها و مجموعه های وابسته در حوزه مهندسی، خودکفایی، بسیج سازندگی شاهد بثمر رسیدن این تلاش ها در مناطق زلزله زده باشیم.

صدیقی، در پایان از کمک ویژه مسئولین سپاه در استان بخصوص فرمانده سپاه عاشورا و یگان تحت امر آن فرماندهی به جهت تلاش مستمر در مناطق زلزله زده قدردانی کرد. /س

برچسب ها: مردم ، قدردان ، تلاش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.