سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

همه اهالی دائمی روستاهای زلزله زده در کانکس و یا اماکن جدید ساکن هستند

فرماندار اهر در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد، ساکنان دائمی روستاهای زلزله زده یا در کانکس ساکن هستند و یا در اماکن دائمی خود که جدیداً ساخته شده استقرار یافته اند.

به گزارش خبرنگار باشگاه حبرنگاران تبریز، رضا صدیقی گفت: با توجه به تلاش همگانی تمامی نیروهای فنی و تخصصی در ستادهای معین بنیاد مسکن و قرارگاه بسیج سازندگی عملیات ساختمانی بالغ بر 1250 واحد مسکونی به اتمام رسیده و قریب به سه هزار و چهارصد واحد مسکونی در مرحله بتن ریزی سقف و دیوار چینی است و خوشبختانه با مساعد بودن شرایط جوی عملیات ساخت و ساز با قدرت تمام و بسیج تمامی امکانات تداوم دارد.

این مقام مسئول گفت: خوشبختانه هم اکنون به تمامی ساکنان دائمی کانکس 12 متری داده شده و امکانات زیربنایی شامل برق، آب و سایر موارد نیاز با هماهنگی ادارات و هلال احمر توزیع شده است.

وی گفت: هم اکنون بالغ بر یکهزار بشکه نفت، 21 دستگاه تانکر ثابت در روستاها توزیع و با هماهنگی های لازم با شرکت پخش فرآورده های نفتی توزیع نفت به قیمت دولتی در روستاها ادامه دارد و هیچ مشکلی دراین زمینه نداریم، اما توصیه ما به روستائیان ذخیره نفت می باشد تا در فصل سرما دچار مشکل نشوند.

وی، تأکید کرد مردم و مسئولان هیچ وقت ساکنان مناطق زلزله زده را تنها نخواهند گذاشت و تا اتمام مراحل بازسازی و حل مشکلات مردم مناطق زلزله زده در کنار آنها خواهند بود. /س

برچسب ها: دائمی ، روستا ، زلزله
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.