سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فارس/

ارائه بسته‌های سرمایه‌گذاری شهرداری شیراز در نمایشگاه بزرگ چین

شهردار شیراز از ارائه بسته‌های سرمایه‌گذاری شهرداری شیراز در نمایشگاه بزرگ چین که در مرکز تجارت جهانی پکن برگزار شد، خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس به نقل از روابط عمومی و بین‌الملل حوزه ریاست دفتر شهردار این شهر، علی‌رضا پاک‌فطرت اظهار داشت: در همایش و نمایشگاه سرمایه‌گذاری چین اطلاعات خوبی از ظرفیت‌های ایران در تمام ابعاد و توان پذیرش سرمایه‌گذار، در اختیار جهانیان قرار گرفت.
وی با بیان اینکه پروژه‌ها و طرح‌های متعددی از اقصی نقاط دنیا در این همایش و نمایشگاه عرضه شده بود، خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه فرصت مناسبی برای ارائه اطلاعات فنی و تخصصی از پروژه‌های آماده سرمایه‌گذاری شیراز به‌دست آمد که از آن به‌خوبی استفاده شد.
شهردار شیراز با اشاره به اینکه همایش ایران در مرکز تجارت جهانی پکن برگزار شد و بخش‌های مختلف اقتصادی از ایران در آن حضور داشتند، افزود: این همایش و نمایشگاه زمینه‌ای برای بحث و تبادل‌نظر بین کارشناسان و انتقال تجارب و دیدگاه‌های فنی و تخصصی بر اساس علم روز و متناسب با نیاز تمام جوامع، فراهم کرد.
پاک فطرت مزیت‌های اقتصادی ایران را دارا بودن مقام چهارم در تولید نفت، مقام دوم ذخایر گازی جهان و نیز ظرفیت بسیار مناسب در حوزه‌های مختلف صنعت توریسم عنوان و خاطرنشان کرد: تمام این مزیت‌های ذاتی در کنار نیروی جوان و تحصیل‌کرده، در کمتر کشوری مشاهده می‌شود.
شهردار شیراز استقبال از غرفه‌های ایران را مناسب ارزیابی و تصریح کرد: حضور پررنگ ایران در نمایشگاه سرمایه گذاری خارجی چین بیانگر توانایی‌های بالقوه اقتصادی ایران بود.
در چهارمین همایش و نمایشگاه ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری خارجی چین که در شهر پکن برگزار شد اغلب دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی استان‌های سراسر ایران از جمله معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی، سفیر جمهوری اسلامی در چین، استاندار فارس و معاون عمرانی وی، شهردار شیراز، مدیرکل سازمان میراث فرهنگی، مدیرعامل سازمان قطار شهری شیراز و مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های اقتصادی شهرداری شیراز حضور داشتند./س

برچسب ها: شهرداری ، شیراز ، چین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.