سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سند جذب و نگهداشت معلم و نظام رتبه بندی و ارتقاء معلمان ؛

در دستور کار شورای عالی انقلاب فرهنگی

حاجی بابایی گفت: سند جذب و نگهداشت علم و نظام رتبه بندی و راتقاء معلمان در دستور کار شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران: حمید رضا حاجی بابایی امروز در همایش توانمند سازی پردیس های دانشگاه فرهنگیان با اشاره به این که دانشگاه فرهنگیان آرزوی دیرینه فرهنگیان است بیان داشت: 2 موضوع مهم سند جذب و نگهداشت معلم و نظام رتبه بندی و ارتقاء معلمان روز گذشته در دستور کار شورای عالی انقلاب فرهنگ مورد بررسی قرار گرفت.

وزیر آموزش و پرورش با بیان این مطلب که دانشگاه فرهنگیان طولانی است و مهم ترین موضوع آن کیفیت بخشی است اظهار داشت: این در سند مهم آموزش و پرورش را برای همیشه بیمه می کند و اهداف بلند آموزش و پرورش را تعریف می کند.

حاجی بابایی با اشاره به این که مشکل تعلیم و تربیت این است که جایگاه اولیه خود را پیدا نکرده است ادامه داد: اگر توجهی که هدفمندی یارانه ها می شود به تحول در نظام آموزش می شد شرایط بسیار مطلوب تری را شاهد بودیم اما این در صورتی است که یک صدم این توجهات به نظام آموزش انجام نمی پذیرد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان این مطلب که دانشگاهیان برای آموزش معلمان  با تخصص های ویژه است ادامه داد: باید عملکرد ما در این دانشگاه به گونه ای باشد که علیرغم این دانشگاه را افزون کنیم.

وی ادامه داد: دانشجویی از دانشگاه فرهنگیان بیرون نمی آید که به تمام مسائل فناوری های جدید آشنایی نداشته باشد و می خواهیم آن چه قانونی است اجرا شود.

حاجی بابایی دانشگاه فرهنگیان را قله ای بلند دانست و گفت: ما به دنبال تغییر گفتمان هستیم./ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.