سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

از شرکت‌های سرمایه‌گذار حقوق نمی‌گیرم

استاندار کردستان گفت: بدون دریافت حقوق و تنها با هدف رفع موانع به صورت حقوقی عضو هیئت مدیره چند شرکت صاحب طرح اشتغالزایی در استان شده‌ام.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سنندج، شهبازی در کارگروه توسعه بخش کشاورزی استان در سنندج کم‌کاری بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی را غیرقابل قبول خواند و اظهار کرد: مسئولین بانک‌های عامل استان باید بر اساس حساسیت اشتغالزایی در کردستان گیرو گرفت‌های اداری را در پرداخت تسهیلات به حداقل برسانند.
به گفته وی، برای ایجاد اشتغال در کردستان طی سه سال اخیر تلاش زیادی صورت گرفته اما متاسفانه انتظار ما در ارائه خدمت بهتر به مردم این استان در بخش اشتغالزایی محقق نشده است.
وی اظهار داشت: مسئولین باید برای ایجاد اشتغال فراتر از سیستم اداری اقدام کنند و نسبت به تمامی جوانان جویای کار در استان احساس مسئولیت بیشتری داشته باشند.
وی بیان کرد: مسئولین حوزه اشتغالزایی استان باید برای رفع بیکاری به دنبال صاحبان سرمایه و طرح‌های اشتغالزایی بروند و برای ایجاد رغبت آنها بروکراسی اداری را به حداقل برسانند.
وی افزود: البته تمامی طرح‌های اشتغالزایی در استان باید دارای طرح توجیهی واقعی باشد و از سوی کارشناسان متخصص آن حوزه بررسی شود تا افراد متقاضی تسهیلات بعدا در پرداخت اقساط آن مشکلی نداشته و میزان مطالبات بانکی نیز به حداقل برسد.
استاندار کردستان بیان کرد: همه طرح‌های قابل توجیه باید در کارگروه‌های مربوط به اشغالزایی استان بررسی شود و همه باید در تحقق برنامه‌های اشتغالزایی بنا به رسالت و وظیفه خود با احساس مسئولیت بیشتر تلاش کنند.
وی گفت: در مدت خدمتگزاری در کردستان با هدف رفع مشکلات قانونی طرح‌های اشتغالزا در استان بدون هیچگونه حقوقی و تنها با هدف رفع موانع بصورت حقوقی به عنوان استاندار کردستان عضو هیئت مدیره چند شرکت صاحب طرح اشتغالزایی شده و مسئولیت قانونی ضمانت و امضاء سفته را بر عهده گرفته‌ام تا مشکل آنها در دریافت تسهیلات رفع شود، اما متاسفانه برخی افراد بی‌اطلاع از این موضوع برداشت‌های اشتباهی دارند.وی در پایان بر سرعت بخشیدن فعالیت بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی  تاکید کرد./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.