سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

قابلیت انجام تمامی عملهای چشم روز جهان در بیمارستان خاتم الانبیاء مشهد

رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) مشهد گفت : تمامی عملهای روز جهان در حوزه چشم پزشکی در این مرکز قابل انجام است .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، دکتر میر نقی موسوی با اشاره به اینکه سالانه بیش از شانزده هزار عمل جراحی چشم در این مرکز انجام می شود اظهار کرد : این مرکز تنها مرکز فوق تخصصی شرق کشور به شمار می رود که علاوه بر خدمات رسانی به بیماران استان ، به بیماران دیگر استانهای شرقی و شمالی کشور و کشورهای همجوار خدمات تخصصی و فوق تخصصی ارائه می دهند .

وی با اشاره به فعالیت 18 عضو هیئت علمی فوق متخصص در این مرکز خاطر نشان کرد : در این مرکز در گروههای فوق تخصصی از جمله قرنیه ، شبکیه، بیماریهای سطح چشم ، آب سیاه ،پیوند قرنیه ، چشم پزشکی اطفال ، انحرافات چشم ، پلاستیک چشم و التهابات داخل چشم خدمات ارائه می شود.

رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) افزود : در حال حاضر تمامی عملهای مربوط به چشم در این مرکز انجام و نیازی به اعزام بیماران به دیگر مراکز داخلی و خارجی کشور نیست .

موسوی ارائه خدمات اورژانس به 40 هزار بیمار و 118 هزار بیمار غیر اورژانس را از دیگر خدمات این مرکز برشمرد و گفت: بیماران مبتلا به آب مروارید و عوارض بینایی ناشی از دیابت از جمله شایعترین بیماریهای چشمی در میان افراد مراجعه کننده در این مرکز به شمار می رود .

وی ارائه خدمات کیفی تخصصی به بیماران با کمترین هزینه های درمانی را یکی از علل اصلی ازدحام در این مرکز عنوان کرد و افزود : به منظور توسعه خدمات در این مرکز ، مرحله دوم بیمارستان در مساحت شش هزار و 500 متر مربع در حال ساخت است که با راه اندازی آن ،افزایش دو برابری خدمات و جذب اعضاء هیئت علمی جدید ، این مرکز می تواند در زمینه فوق تخصصی چشم در سطح منطقه مطرح شود .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.