سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امروز انجام شد:

بهره برداری 10 کیلومتر از پر تردد ترین بزرگراههای کشور/ بی نظیرترین روسازی و زیرسازی در بزرگراه آزادگان

معاون فنی عمرانی شهرداری تهران گفت: 10 کیلومتر بزرگراه آزادگان حد فاصل پل صدر تا پل کن یکی از پر ترددترین بزرگراه های کشور به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مازیار حسینی امروز در مراسم بهره برداری از 10 کیلومتر بزرگراه آزادگان گفت: سال 88 که آغاز سال این جانب در حوزه معاونت فنی عمرانی بود 2 پرونده مناقصه روی میز من بود که ماهها مانده بود که پس از بررسی مشخص شد مرمت کندروهای بزرگراه آزادگان است که وقتی از مسئولان شهری سوال کردم چرا اجرای نمی شود در پاسخ گفتند مسیر بزرگراه آزادگان پر تردد است و مسیر انحرافی برای اجرای این پروژه نیست.

وی با اشاره به اینکه پس از در میان گذاشتن این موضوع با شهردار تهران که این بزرگراه اجرایی شود بیان کرد: تاکید شهردار تهران بر این بود که این بزرگراه مهمترین بزرگراه شهر می باشد که کار آن را باید به سرعت انجام شود.

وی با بیان اینکه در طراحی بزرگراه های شهر 20 میلیون بار پیش بینی می شود افزود: اما به علت تردد زیاد در این بزرگراه بر خلاف بزرگراه های دیگر 30 میلیون بار دیده شده است.

حسینی افزود: در این مسیر 10 کیلومتری یک میلیون و 600 هزار خاکبرداری داشتیم که اردیبهشت ماه شروع شد.

*‌ بی نظیرترین روسازی و زیرسازی در بزرگراه آزادگان

حسینی با اشاره اینکه بی نظیرترین زیرسازی و روسازی در بزرگراه آزادگان انجام شده اظهار داشت: 2 لایه تثبیت آهک، 123 کیلومتر عملیات جدول کاری و 60 چاه جذبی در این 10 کیلومتر پخش شده است.

وی افزود: در سنوات گذشته ماکسیمم تولید آسفالت 700 هزار تن بوده که امسال برخلاف سال های گذشته ما در این ماه از سال 700 تن را رد کرده و تا پایان سال 400 تن دیگر اسفالت کاری در برنامه عمرانی داریم./ف

برچسب ها: بزرگراه ، آسفالت ، تردد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.