سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمد كاسبي:

من از بنيانگذاران حوزه هنري هستم/دليل كم رنگ شدنم نبود فيلمنامه خوب است

محمد كاسبي بازيگر سينما و تلويزيون گفت: دليل اينكه اين روزها با وسواس بيشتري نقش انتخاب مي كنم نبود فيلمنامه خوب است.

به گزارش خبرنگار حوزه تلويزيون باشگاه خبرنگاران، شب گذشته محمد كاسبي بازيگر سينما و تلويزيون مهمان برنامه تلويزيوني شب مهتابي با اجراي منوچهر والي زاده بود.
در ابتداي اين گفتگوي دوستانه به حضور و فعاليت هاي هنري خود در عرصه هاي مختلف اشاره كرد و گفت: به نظر من متن خوب و ارزشمند مهمترين فاكتور براي قبول من براي بازي در آن نقش است و تا يك متن نظر من را به خود جلب نكند و مطابق با معيارهايم نباشد بازي نمي كنم.
وي افزود: حدود 12 سال پيش از انقلاب وارد عرصه تئاتر شدم و اولين فعاليت سينمايي خود را با انقلاب آغاز كردم.
اين بازيگر كه خود يكي از بنيانگذاران حوزه هنري است، اظهار داشت: اولين حضور تلويزيوني ام را با بازي در سريال گمان مي كنم بازي در سريال خوش ركاب توانست مرا در تلويزيون نيز پايبند كند.

*سريالي پربيننده تر از خوش ركاب كه نداشتيم
وي افزود: وقتي يك سريال و يا فيلم داراي فيلمنامه و متن قوي باشد قطعا مي تواند مخاطبان بسياري را به خود جذب كند.
اين بازيگر ادامه داد: سريال خوش ركاب فيلمنامه بسيار قوي داشت كه حدود 3 سال بر روي آن كار شده بود كه گمان مي كنم زماني كه اين سريال پخش شد مخاطبان بسياري را جذب كرده بود.
كاسبي كه آخرين فعاليت هنري اش بازي در پروژه فراموشي بوده است، ادامه داد: فروردين امسال در پروژه فراموشي به ايفاي نقش پرداختم كه از آن زمان تاكنون ديگر نقشي را نپذيرفتم.
اين بازيگر تصريح كرد: گرچه در اين مدت فيلمنامه ها و نقش هاي بسياري به من پيشنهاد شد اما در نهايت نتوانستم هيچ نقشي را بپذيرم.

*ساده زيستي از ميان مردم رخت بربسته است
وي افزود: زندگي امروزه و مشكلات و گرفتاري هاي روزمره مردم را از يكديگر دور كرده است.
اين بازيگرتئاتر گفت: ساده زيستي كه پيش تر در مردم ديده مي شد ديگر وجود ندارد در زمان هاي گذشته مردم مرتب با يكديگر ارتباط داشتند اما امروز از هم بسيار دور شده اند.
كاسبي تصريح كرد: شب آرامش بسيار خاصي در درونش نهفته است كه همين جريان دليلي شده تا من شب ها تا صبح بيدار باشم.
وي افزود: در تاريكي شب عظمت و زيبايي هاي بسياري وجود دارد كه اگر با چشم جان به آن نگاه كني مي تواني نشانه هاي بسياري را از آن دريافت كنيد.
كاسبي كه از تاريكي و نور كم لذت مي برد، گفت: نور زياد انسان را عصبي مي كند و روي اعصاب نيز تاثير بسيار مي گذارد من عادت دارم كه هنگام مطالعه از نور كم استفاده كنم حتي وقتي ساير كارهايم را انجام ميدهم نيز از نور كافي استفاده مي كنم.
گفتني است، برنامه تلويزيوني "شب مهتابي" برنامه اي تركيبي با محوريت حرفه اي در زمينه مصرف برق توليد شده است كه اين برنامه از شبكه 3 در حال پخش است و در هر قسمت منوچهر والي زاده ميزبان يكي از هنرمندان مي شود./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.