سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/مسکن مهری که پیش از دستور رییس جمهور ساخته شد :

بمی هایی که همچنان منتظر واگذاری خانه هایشان هستند !

با وجود گذشت 8سال از تبدیل واحدهای آماده اجاره به شرط تملیک بم به مسکن مهر،هنوز این واحدها به متقاضیانشان واگذار نشده است .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از بم ، مدیر کل راه،مسکن وشهرسازی استان با اشاره به اینکه444واحدآماده اجاره به شرط تملیک بم با توجه به شرایط ویژه بم وبا دستور وزیر راه ،مسکن وشهرسازی به مسکن مهر تبدیل شده اند اظهار داشت :در حال حاضر 300واحد از این تعداد آماده واگذاری به متقاضیان است .

آقای مقبلی افزود:اکنون 277واحد دارای متقاضی هستند که پس از تفکیک واحدها ،معرفی به دفترخانه برای فروش اقساطی از طریق بانک و تهیه سند مالکیت وپراداخت مابقی ودیعه اولیه به متقاضیان واگذار می شوند .

وی از افزایش ودیعه اولیه 3میلیون تومانی این واحدها بین 5تا 7میلیون تومان خبرداد وگفت:با دستور وزیر مجوز لازم برای افزایش وام از 20 میلیون تومان به 25میلیون تومان هم فراهم شده است .

وی دلیل تاخیر 8ساله در واگذاری این واحدهای آماده را بالابودن هزینه ساخت وقیمت کارشناسی شده این واحدها اعلام کرد وگفت:با توجه به پیگیری های انجام شده وطی مراحل قانونی این واحدها در 15روز الی یک ماه آینده به متقاضیان واگذار می شود .

گفتنی است : در سال 85 وبا توجه به شرایط ویژه بم 444واحد اجاره به شرط تملیک آن زمان به مسکن مهر تبدیل شد وقرار شد شهروندان بمی با پرداخت 3میلیون تومان صاحب خانه شوند که محقق نشد ./س


برچسب ها: مسکن مهر ، رئیس جمهور ، بم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.