سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/ سرمربي تيم واليبال بانوان ميزان خراسان رضوي:

با انگیزه بالا مقابل پرسابقه ترين تيم واليبال كشور حضور خواهیم یافت

سرمربي تيم بانوان واليبال ميزان خراسان رضوي گفت: با انگیزه بالا و حمايت هواداران، تيم واليبال گاز تهران را شكست خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، مرضيه داوطلب كه تيمش در اولين حضور خود در ليگ برتر واليبال بانوان كشور توانست در ديدار هفته اول ميزبان خود تيم واليبال بانوان اسلامشهر را با نتيجه 3 بر 2 شكست دهد گفت: بازيكنان تيم ما در دیدار قبلی نشان دادند که با غیرت بازی می کنند و برای برد به زمین می روند.

وي با اشاره به بازی هفته آینده تیم خود در برابر تيم پرمهره و با سابقه گاز تهران گفت: برای عبور از تجربه بالاي بازيكنان ملي پوش این تیم نیاز به تمرکز بیشتر بازیکنان داریم تا بتوانیم در یک بازی منطقی روز پنجشنبه 23 آذرماه جاری با پیروزی از زمین مسابقه خارج شویم.

سرمربی تيم واليبال بانوان ميزان تاکید کرد: بازيكنان تيم ما چيزي از تیم حریف كم ندارند و با تجربه اي كه از آغاز حضور در ليگ دسته 2و یک والیبال کشور در سال هاي گذشته كسب كرده اند از اعتماد به نفس بالايي براي شكست اين تيم پرسابقه برخوردار هستند.

داوطلب ضمن اشاره به اهميت حمایت تماشاچيان از تیم والیبال بانوان میزان مشهد در بازی های خانگی گفت: حضور تماشاچیان در بازی روز پنجشنبه 23 آذر ماه ساعت 14 در سالن ورزشی مهران مشهد موجب افزایش اعتماد به نفس بازیکنان تیم میزان می شود.

داوطلب در خصوص ديدار بعدي تيمش گفت: در هفته سوم دور رفت در روز 7 دي ماه نیز ميهمان تیم متين ورامين تهران خواهيم بود و پس از آن 28 دي ماه در مشهد به مصاف تیم گيتي پسند اصفهان خواهیم رفت.

برچسب ها: انگیزه ، والیبال ، مسابقه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.