سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمامی که بلای جان شد نه راحت جان

در مجموعه شهری رضایت شهروندان، اصلی ترین دغدغه به حساب می آید، رضایت آنان از شهری که در آن نفس می کشند، مکان هایی که برای گذراندن امور خود رفت و آمد می کنند مثل مترو، بازار، پارک و حتی حمام...

خانم راغبی مسئول پایگاه بسیج مسجد امام حسن مجتبی (ع) در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: حمامی در خیابان قاسم (شهید کیایی فعلی) واقع شده که متروکه است و پاتوقی برای معتادان مواد مخدر شده است.

وی با تأکید اینکه از این حمام سه سال است هیچ استفاده ای نمی شود افزود: این حمام تبدیل به پاتوق شده و آزردگی خاطر اهالی را به همراه داشته است و اهالی محل نیز ادامه دادند که اوایل معتادان تزریقی به این حمام رفت و آمد داشتند و اکنون رفت و آمدهای اراذل و اوباش هم اضافه شده است.

به گفته این اهالی چند سال پیش جمعی از آنها استشهادی تهیه و امضا کردند و این مکان پلمپ شد، اما اراذل پلمپ را باز کردند و به ضرورت از این مکان استفاده می کنند و دوباره قفل می زنند.

اهالی در ادامه تأکید کردند: این حمام شخصی است و صاحب آن خارج از کشور است و ما بارها به شهرداری اطلاع داده ایم اما کاری از پیش نرفته است.

خانمی در ادامه ضمن ابراز ناآرامی و ناراحتی افزود: چند وقت پیش نزدیک این حمام دو نفر تهدیدم كردند و طلاهایم را به زور از دستم گرفتند.

اهالی این محله خاطر نشان کردند: با توجه به اینکه قاسم آباد هیچ فضای سبزی ندارد این حمام فضای مناسبی است که به شهرداری پیشنهاد داده ایم که از مالک آن خریداری کند و تبدیل به فضای سبز شود تا هم امنیت اهالی تأمین شود و محله از وجود این افراد خالی گردد و هم فضای سبزی به زیبایی در این خیابان داشته باشیم.

برای پایان دادن به این همه نارضایتی و ایجاد فضای سبز و از میان برداشتن مکان های متروکه و فضاهایی که آرامش خاطر همشهریان را می گیرد دستان قدرتمند نیاز نیست، دو گوش شنوا هم می تواند کافی باشد./ز

برچسب ها: حمام ، متروکه ، فضا ، اهالی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.