سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علي روئين‌تن:

اعتراض‌ها سازندگان "من مادر هستم" را قهرمان كرد

اعتراض انصار حزب الله به فيلم سينمايي من مادر هستم علاوه بر تبليغ براي اين فيلم، سازندگان آن را به قهرمانان جامعه تبديل كرد.

علي روئين تن كارگردان سينما در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: ارگان هاي مخالف با اكران فيلم‌هاي ساخته شده در سال جاري بايد اعتراض خود را با ساخت فيلم‌هاي فاخر و ارزشي ارائه كنند و توليد نمونه‌هاي خوب در عرصه سينما به  نوعي الگوسازي كنند انصار حزب الله به عنوان افرادي فرهنگي و ارزش مدار بايد با ساخت آثاري ارزشمند ميدان رقابتي را ايجاد كنند و بدين وسيله با كشاندن مردم به سمت چنين فيلم هايي جريان ساز باشند.
وي ادامه داد: انصار حزب الله با توجه به حق شان نسبت به اعتراض به ساخت اين فيلم‌ها بايد با در اختيار گرفتن تريبوني، فيلم‌هاي ارزشي را به عنوان يك رفتار متقابل توليد كنند.
روئين تن اظهار داشت: انصار حزب الله همواره به جنگ نرم توجه بسيار داشته‌اند و به همين دليل نبايد با اين عملكرد به جنگ نرم دشمن دامن بزنند.
اين كارگردان عنوان كرد: عملكرد انصار حزب الله به نوعي براي فيلم "من مادر هستم" تبليغ بود و در واقع سازندگان آن را به قهرمانان اين كشور تبديل كرد البته اعتراض و انتقاد انصار حزب الله به دليل گذاري غلط سازمان سينمايي پر بيراه نبود اما شكل و روايت اين اعتراض توسط آنان درست انجام نشد./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.