سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هم لگو بازی کنید هم عکس بگیرید +عکس

اين محصول جالب، تصاوير را با رزولوشن 1280 × 1024 پيکسل ثبت کرده و امکان ضبط تصاوير را در قالب AVI با سرعت 24 فريم در ثانيه ميسر مي ‌سازد

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، لگو قطعات اسباب بازی پلاستیکی است که بصورت آجرهای رنگارنگ و کوچک تهیه می‌شوند و با اتصال به هم قابلیت ساخت اجسام گوناگون را دارند. پس از تجربیات ارزشمند لگو در عرصه اسباب بازی که موجب شد این ابزار از سوی برخی کارشناسان به عنوان بهترین اسباب بازی قرن شناخته شود، وسائل مختلفی به شکل لگو در سراسر دنیا ساخته شده است.

یکی از جذابیت های لگو، ورود آن به دنیای لوازم و تجهیزات رایانه ای و فناوری های جدید است و اکنون دوربين ديجيتالي کوچکي در قالب لگو طراحي شده و به بازار آمده که خاطرات شيرين کودکي را به ياد مي ‌آورد.



اندازه اين دوربيـن کوچـک 1.9 × 1.6 × 0.9 اينچ بوده و وزن آن تنها حدود 20 گرم است.

اين محصول جالب، تصاوير را با رزولوشن 1280 × 1024 پيکسل ثبت کرده و امکان ضبط تصاوير را در قالب AVI با سرعت 24 فريم در ثانيه ميسر مي ‌سازد که به نسبت حجم و سایز آن، عملکرد قابل قبولی است.

امکان اتصال کارت MicroSD به ابن دوربین لگویی باعث مي ‌شود ظرفيت دوربين تا 32 گيگابايت افزايش يابد. قيمت این وسیله جالب در حاضر در بازارهای دنیا 75 دلار است.
برچسب ها: لگو ، بازی ، عکس ، دوربین ، باشگاه ، شبانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.