سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گفتگوي اختصاصي با باشگاه خبرنگاران؛

کفاشیان: اگر قرار باشد از فوتبال بروم طوري مي روم که فوتبال ضرر نکند / شايعه پراکنان بايد جواب رسانه ها را بدهند

رئيس فدراسيون فوتبال گفت: اگر روزي قرار شد از فدراسيون فوتبال بروم به طور حتم به شکلي مي روم که فوتبال متضرر نشود.

 علی کفاشیان در گفتگوي اختصاصی با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در خصوص استعفا خود از سمت ریاست فدراسیون فوتبال گفت: من تا زمانی که مسئولیت دارم باید با تمام نیرو کارهای خود را انجام دهم و دليلي نمي بينم که در حال حاضر به فعاليتم ادامه ندهم.

هر وقت خواستم با اعضاء مجمع براي رفتن هماهنگ مي کنم

وی در ادامه در خصوص شایعه استعفاء خود از سمت ریاست فدراسیون گفت: من نمی دانم که این شایعات از کجا می اید ولی اگر قرار به استعفای من باشد به طور حتم به شکلي از فدراسيون جدا مي شوم که فوتبال متضرر نشود و مي توانم با صحبت با مجمع اين کار را انجام دهم اما در حال حاضر نيازي به اين کار نمي بينم و هرزمان که لازم باشد اين کار را انجام مي دهم.

شايعه پراکنان بايد پاسخگو باشند

وي در مورد شايعه استعفای دوباره تاکيد کرد: من توقع دارم رسانه ها از شايعه پراکنان بخواهند در اين باره توضيح دهند چرا که اين خبر را آنها داده اند و مي بايست در قبال آن پاسخگو باشند،اما بخش مربوطه در فدراسيون اين موضوع را پي گيري مي کند و سر منشاء شايعات مشخص مي شود.

من به رسانه ها دروغ نمي گويم

من توقعم از فوتبال و رسانه ها این است که اگر بحثی در این خصوص دارند از طریق خود من جویا شوند و بطور حتم به رسانه ها دروغ نخواهم گفت و اگر قرار به استعفای بنده از این سمت باشد نیاز به اظهار نظر دیگران در این خصوص نیست.

اميال شخصي نبايد در تصميم گيري ها دخيل باشد

کفاشيان ادامه داد: به اعتقاد من در سمت رياست فدراسيون نبايد اميال شخصي در تصميم گيري ها دخيل باشد و مي بايست به نوعي عمل کنيم که فدراسيون و فوتبال متضرر نشود، باید با جمع مشورت کنیم و بهترین شیوه را انتخاب کنیم و اگر هم رسانه ها و اهالی فوتبال اعتقاد به رفتن من دارند حتما من این را از همه سوال می کنم و به یک شکل این موضوع را حل می کنیم که به فوتبال ما صدمه ای وارد نشود.

وظيفه من بود که پاسخگوي مراجع قضائي باشم

وی در در مورد حضور در مراجع قضائي گفت: من به عنوان يک مسئول بايد در مواقع لزوم پاسخگو باشم اما نبايد اين مسائل را بزرگ کرد يا وارد بحث فوتبال کرد و دوست ندارم اين بحث ادامه پيدا کند.

تيم ها مختارند در جام حذفي غيبت کنند

وی در پایان در خصوص برگزاری جام حذفی و کنار رفتن بعضی از تیمهای فوتبال گفت: با تيم ها طبق آئين نامه برخورد مي شود مي توانند در جام حذفي شرکت نکنند و البته هر چه آئين نامه در اين باره مصداق داشته باشد اجرا خواهد شد .

تا زمانيکه مسئوليت دارم به کارم ادامه مي دهم

وي در پايان گفت: من تا زمانيکه مسئوليت دارم به کارم ادامه مي دهم و هر زماني که لازم باشد از فوتبال کنار مي روم و اين تصميم را خودم مي گيرم و نيازي به اين شايعات نيست./آق


برچسب ها: فوتبال ، نیازی ، اظهار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.