سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمد ضيايي:

صبايي‌ها کار سختي در ليگ قهرمانان آسيا دارند

کارشناس فوتبال درخصوص گروه‌بندي ليگ قهرمانان آسيا گفت: تيم‌هاي ايراني در گروه‌هاي آساني قرار نگرفتند و آسيايي‌ها پيشرفت زيادي در فوتبال داشتند و برنامه‌ريزي خوبي هم براي ليگ قهرمانان آسيا داشتند.

محمد ضيايي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: مسئولان استقلال، تراکتور سازي، سپاهان و صبا بايد تدارکات ويژه‌اي براي تيم‌هايشان در نيم فصل دوم در نظر بگيرند تا نتايج آبرومندانه‌اي در ليگ قهرمانان آسيا به دست آورند.

کارشناس فوتبال کشورمان اظهار داشت: استقلال نسبت به سه تيم تراکتور سازي، سپاهان و صبا تجربه بيشتري در ليگ قهرمانان آسيا دارد و ان تيم با بازيکنان با تکينيکي قابليت برد در مقابل حريفانشان در گروه d را دارد.

وي بيان داشت: سپاهان تيم خوبي است و فوتبال رواني را تا الان ارائه داده است. اين تيم اصفهاني با سرمايه‌گذاري کلان برطرف کردن نقاط ضعفش و جذب بازيکنان خوب مي‌تواند دورخيزي براي بازي‌هاي آسيايي داشته باشد.

ضيايي در مورد حضور تماشاگران تبريزي براي حمايت از تيم تراکتور سازي گفت: هواداران تراکتور سازي موقعيتي برايشان پيش آمده که براي نخستين بار تجربه تماشاي بازي‌هاي آسيايي را داشته باشد. کنفدراسيون آسيا هم با وجود عدم ساختار سازي امکانات سخت افزاري ورزشگاه‌هاي ليگ برتري به خاطر حضور پر تعداد تماشاگران در استاديوم‌ها سهميه 3+1 را به فوتبال کشورمان داد.

وي تصريح کرد: تيم تراکتور سازي با هدايت مربي پرتغالي‌اش تا الان نتايج مناسبي در ليگ برتر به دست آورده است مسئولان تبريزي با تقويت تيمشان در نيم فصل مي‌توانند در ليگ قهرمانان آسيا خوب ظاهر شوند.

ضيايي ادامه داد: صبايي‌ها به خاطر مشکلات مالي که دارند مانند سه تيم ديگر نمي‌توانند بازيکنان خوبي را بگيرند اين تيم کار سختي در ليگ قهرمانان آسيا دارد و بايد با همان نفرات قبلي اش در اين ليگ شرکت کند مرفاوي بايد با همين بضاعت اندک تيم صبا را به مرحله بالا ببرد.

*اختلافات ژوزه و کي روش به ضرر پرسپوليس تمام شد

ضيايي درباره عملکرد تيم ها در نيم فصل اول ليگ دوازدهم گفت: تيم هاي استقلال و سپاهان عملکرد خوبي در ليک برتر داشتند و صدر جدول را از آن خود کردند. تيم فولاد خوزستان با طرز تفکر فرکي و سيستماتيک بودن باشگاهش توانست سير صعودي در ليگ امسال داشته باشد و با ارائه بازي روان در بازي هاي آخر در جايگاه سوم قرار بگيرد.

وي اظهار داشت: بازيکنان ملوان با تعويض مربي شان و حمايت مالي هدايتي انگيزه دوچنداني در ليگ برتر به دست آوردند و نتايج خوبي هم مقابل حريفانشان کمک کردند.
تيم راه آهن در نيم فصل اول به سختي جمع شد با شناخت نسبي که دايي نسبت به راه آهن بدست آورد اين تيم توانست در جايگاه پنجم جدول قرار بگيرد.

کارشناس فوتبال اظهار داشت: تراکتورسازي به جايگاه واقعي اش در ليگ امسال تا الآن نرسيده است اين تيم اواخر نيم فصل نوسانات زيادي داشت که با برطرف کردن نقاط ضعفش مي تواند نيم فصل دوم نتايج بدنش را جبران کند.

وي عنوان کرد: اختلافاتي بين مانوئل ژوزه و کي روش باعث شد ضربات جبران ناپذيري بر پيکره تيم پرسپوليس و تيم ملي وارد شود مانوئل ژوزه سرمربي پرسپوليس خودش را خيلي بالاتر از فوتبال ايران مي داند اما نتايج ضعيفي که با پرسپوليس به دست آورده غير از اين را نشان داده است کي روش سرمربي تيم ملي هم بازيکناني از پرسپوليس انتخاب مي کرد که به ژوزه نشان دهد که اين مربي در سطح پرسپوليس نيست.

گفتني است، تيم فوتبال استقلال در ليگ قهرمانان آسيا در گروه d با تيم هاي فوتبال العين امارات، الريان قطر و الاهلال عربستان هم گروه شد.سپاهاني ها در گروه c بايد به ديدار الغرافه قطر، الاهلي عربستان و برنده لوکوموتيو ازبکستان و النصر امارات برود تيم تراکتورسازي هم بايد به مصاف الشباب عربستان، الجزيره امارات و الجيش قطر و صباي قم هم در پلي آف بايد به ديدار الشباب عربستان برود./مح

برچسب ها: صبا ، لیگ ، قهرمانان ، آسیا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.