سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سعید نجاریان:

بدون حیدریان هم می توانیم تیم را اداره کنیم/کیان نژاد احتمالا سرمربی است

مدیر عامل تیم فوتسال راه ساری گفت: هیچ ارتباطی با حیدریان ندارم. کادر فنی موقت از عهده مسئولیت ها بر می آید نیازی به حضور حیدریان نیست.

سعید نجاریان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  گفت: از زمانی که حیدریان به دلیل مشکلات مالی تیم را ترک کرد، هیچ خبری از وی نداریم و مذاکره ای نیز صورت نگرفته است از تصمیم وی مبنی بر بازگشتش به تمرینات یا ترک تیم به صورت کمی، بی اطلاع هستم. تیم راه ساری بدون حضور حیدریان نیز می تواند به کار خود ادامه دهد.

وی افزود: مربیان فعلی این تیم عهده دار مسئولیت ها شده اند و با توجه به سابقه حضورشان در این تیم با شرایط آشنا هستند و در ارتباط با بازیکنان مشکلی وجود ندارد 4 مربی ما تاکنون توانسته اند ما را به خواسته هایمان برسانند به همین دلیل گزینه جدیدی برای سرمربی گری تیم در نظر نداریم.

مديرعامل تيم فوتسال راه ساري بیان داشت: مسئولان باشگاه با هدایت تیم توسط کیان نژاد مخالف نیست به همین دلیل تا زمانی که این مربی خواستار ادامه کار باشد می تواند به فعالیت خود ادامه دهد و اگر شرایط به همین عنوان پیش رود، در نیم فصل کیان نژاد را به عنوان سرمربی قطع تیم معرفی خواهیم کرد.

نجاريان خاطر نشان کرد: مربیان فعلی تیم بدون در نظر گرفتن مسائل مالی تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا بازیکنان از دیگر تیم جا نمانند وقتی این افراد در کادر فنی حضور دارند که تنها به پیشرفت تیم می اندیشند نیازی به افراد حاشیه ساز نداریم./مح

برچسب ها: بخاریان ، حیدریان ، سرمربی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.