سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نایب رئیس فدراسیون تنیس در بخش بانوان :

عملکرد خوب صادق وزیری توجه فدراسیون جهانی را جلب کرد/ در خصوص صلاحدید، انتخابی تیم ملی را برگزار می کنیم

نایب رئیس فدراسیون تنیس در بخش بانوان گفت: عملکرد قابل قبول و درخشان صدف صادق وزیری در مسابقات عمان باعث شد تا وی به عنوان یکی از تنیسورهای حاضر در تیم غرب آسیا انتخاب شود.

فریبا گنجویی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: از سوی فدراسیون جهانی تنیس صدف صادق وزیری تنیسور نوجوان کشورمان به دلیل عملکرد خوب در رقابت های غرب آسیا که پیش از این در عمان برگزار شد به عنوان یکی از اعضای تیم غرب آسیا انتخاب شد.

با توجه به اینکه صادق وزیری یکی از بهترین تنیسورهای کشورمان است به همین دلیل پیش بینی می شد که وی یک هم چنین عملکردی از خود به نمایش بگذارد و همین موفقیت باعث شد تا از سوی فدراسیون جهانی به عضویت تیم غرب آسیا درآمد و قرار است از 25 آذر در رقابتهای ویتنام حضور پیدا کند.

وی گفت: حضور وی در تیم غرب آسیا یک افتخار بزرگ محسوب می شود و با توجه به اینکه یکی از اهداف اصلی ما تقویت تیم های پایه است به همین دلیل در این مدت تلاش کردیم تا با حمایت از نوجوانان موفقیت آنها را تضمین کنیم.

گنجویی افزود: پیش از این قرار بود دختران کشورمان به اردوی آماده سازی در هند اعزام شوند که به دلیل مشکل تحصیلی سفر به این کشور لغو شد، البته حضور در اردوی برون مرزی می توانست کمک بزرگی به تنیسورها کند اما در حال حاضر یکی از زمین های مجموعه ورزشی استقلال در اختیار تیم های ملی است و ملی پوشان به صورت مداوم تمرینات خود را پیگیری می کنند به همین دلیل در حال حاضر آنها در شرایط خوبی قرار دارند .

وی در خصوص حضور تیم ملی در مسابقات فدکاپ گفت: پیش از این فدراسیون توجه ویژه ای بر روی تیم های پایه و تنیسورهای نوجوان داشت و تنیسورهای بزرگسالان فعالیت کمتری داشتند به همین دلیل با موافقت فدراسیون ما در نظر داریم تا تیم ملی را به رقابت های فدکاپ که قرار است بهمن ماه سال جاری به میزبانی قزاقستان برگزار شود اعزام کنیم.

نائب رئیس فدراسیون تنیس بانوان خاطر نشان کرد: یکی دیگر از اهداف ما حضور پر رنگ تر بزرگسالان در مسابقات برون مرزی است به همین دلیل با سفر آنها به این مسابقات موافقت شد.

وی در خصوص  نحوه انتخاب نفرات اعزامی به این مسابقات اظهار داشت: پیش از این مسابقات قهرمان کشوری در بخش بانوان برگزار شد و نفرات برتر کشور مشخص شدند اما ما تاکنون نحوه انتخاب بازیکنان را تصمیم گیری نکردیم و با توجه به اینکه تا برگزاری این مسابقات نیز 2 ماه زمان باقی مانده است به همین دلیل در صورت صلاحدید برترین ها را با برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی گزینش خواهیم کرد./مح

برچسب ها: تنیس ، فدراسیون ، بانوان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.