سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد /

واحدهای مستقر در شهرك های صنعتی استان چهارمحال و بختیاری مشمول تخفیف می شود

معاون برنامه ریزی و پشتیبانی شركت شهرك های صنعتی استان چهارمحال و بختیاری گفت: واحدهای واجد شرایط مستقر در شهرك های صنعتی این استان، مشمول تخفیف های هزینه تعدیل می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

عبداله شمسیان گفت: برای حمایت از تولیدكنندگان و متقاضیان سرمایه گذاری در شهرك های صنعتی استان چهارمحال و بختیاری، نیمی از هزینه زمین واگذاری شده را به صورت نقد و نیمی دیگر را بصورت اقساط دریافت می شود.

وی افزود: براساس بخشنامه مهرماه امسال سازمان مركزی، تخفیفاتی برای هزینه تعدیل سفته اقساط این زمین ها، در نظر گرفته شده است.

شمسیان تصریح کرد: بنابر این بخشنامه، قراردادهای بسته شده تا قبل از سال 75 كه دارای پروانه بهره برداری واحد صنعتی باشد، مشمول 40 درصد تخفیف هزینه تعدیل می شود.

وی گفت: قراردادهای منعقد شده از ابتدای سال 76 تا پایان سال 80 نیز در صوررت داشتن پروانه بهره برداری، 30 درصد و درغیر این صورت، تا 15 درصد و قرارداد سال های 81 تا 85 در صورت داشتن پروانه مشمول 25 درصد تخفیف هزینه تعدیل می شود و بدون پروانه، مشمول 10درصد تخفیف برای این گونه پروانه های در نظر گرفته می شود.

معاون برنامه ریزی و پشتیبانی شركت شهرك های صنعتی استان چهارمحال و بختیاری گفت: قراردادهای بسته شده از ابتدای سال 86 تا پایان 90 نیز در صورت داشتن پروانه بهره برداری، از 20 درصد تخفیف و در غیر این صورت از 10 درصد تخفیف هزینه های تعدیل بهره مند می شود.

وی ادامه داد: تخفیف بدهی و هزینه زمین به واحدهای مستقر درشهرك های صنعتی مناطق كمتر توسعه یافته و نواحی صنعتی روستایی بر اساس مصوبه نهاد ریاست جمهوری، از اقدامات شركت شهرك های صنعتی این استان در زمینه حمایت از واحدهای تولیدی و تولید كنندگان است.

عبداله شمسیان تصریح كرد: بر این اساس برای شهرك صنعتی لردگان، 24.5 درصد، شهرك بن، 37.5 درصد، ناحیه صنعتی دشت زرین، 47.5 درصد، ناحیه آب كوهرنگ، 25درصد، ناحیه صنعتی وردنجان، 40 درصد و ناحیه بسته بندی آب لردگان، 49.5 درصد مشمول تخفیف پرداخت هزینه ها شده است.

19 شهرك و ناحیه صنعتی در استان چهارمحال و بختیاری، آماده واگذاری زمین به متقاضیان سرمایه گذاری است./ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
مهران فلاحی
۲۳:۴۴ ۰۵ اسفند ۱۳۹۱
با سلام لطفا توليدي زيب كيف ونايلون را با شماره تماس اعلام فرماييد با تشكر