سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری دوره های آموزشی مدیریت بحران در مدارس منطقه 8

شهردار منطقه 8 از ارائه آموزش های مدیریت بحران تا پایان سال جاری در سطح مدارس منطقه 8 خبر داد.


شادالویی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: هدف از برگزاری این دوره های آموزشی ایجاد آمادگی و آشنایی دانش آموزان در مواجهه با حوادث و بلایای طبیعی از جمله زلزله است.

وی با اشاره به برگزاری مانور زلزله در سطح مدارس منطقه 8 گفت: یادگیری آموزش ها و انتقال آن به خانواده ها در زمان وقوع حوادث برای کاهش خسارات جانی و مالی از طریق دانش آموزان به راحتی میسر است.

وی با اشاره به اهداف برگزاری مانور زلزله در مدارس ادامه داد: ایجاد آمادگی برای انجام واکنش های صحیح و سریع در برابر زلزله، افزایش سطح آگاهی دانش آموزان و آشنایی آنها با زلزله و چگونگی مقابله با آن جهت ایجاد آرامش روانی و بر انگیختن حس کنجکاوی آنان نسبت به پدیده های طبیعی است.

وی افزود: مانور زلزله با دو هدف اصلی نحوه پناه گیری صحیح و خروج درست از محل طراحی شده است.

شادالویی گفت: پناه گیری و خروج، امدادرسانی، استقرار دانش آموزان در نقاط امن و خود امدادی از مواردی است که دانش آموزان در اجرای مانور زلزله به طور عملی فرا می گیرند.

وی در پایان با اشاره به افزایش گروه دوام در طی سال جاری و حضور آنان در محلات منطقه 8 خاطر نشان کرد: در این راستا آموزش آمادگی در برابر زلزله به مدارس سطح منطقه از برنامه های ستاد مدیریت بحران در سال جاری است./ل

برچسب ها: دوره ، آموزش ، مدیریت ، بحران ، مدارس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.