سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

انتخاب يك خراساني به عنوان اولين مسوول كميته نونهالان فدراسيون دو و ميداني كشور

يك خراساني به عنوان اولين مسوول كميته نونهالان فدراسيون دو و ميداني كشور انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، محمدرضا خوش باطن، دبیر هیات دو و میدانی خراسان رضوی كه به تازگي به عنوان مسوول كميته نونهالان فدراسيون دو و ميداني كشور انتخاب شده است عنوان كرد: اين كميته به منظور ساماندهي نونهالان دو و ميداني كار سراسر كشور و انجام طرح هاي استعداديابي در اين رشته ايجاد شده است.

وي با اشاره به اينكه مسابقات دو و ميداني در سطح جهاني در رده نونهالان انجام نمي شود گفت: در اولين قدم با برگزاري مسابقات دو و ميداني نونهالان در سطح كشور به دنبال آماده سازي بستري براي حضور قدرتمند تيم هاي ملي در رقابت هاي بين المللي در رده هاي سني نوجوانان و جوانان هستيم.

مسوول كميته نونهالان فدراسيون دو و ميداني كشور اظهار داشت: اولين دوره رقابت هاي دو و ميداني داخل سالن نونهالان كشور در دهه فجر امسال به ميزباني مشهد برگزار مي شود.

خوش باطن با اشاره به برگزاری مسابقات انتخابی استان جهت حضور در رقابت های دو و میدانی دهه فجر عنوان كرد: قصد داريم به زودي يك دوره مسابقات دو و ميداني نونهالان در سطح استان برگزار كنيم تا با 3 سهميه ای که در اختيار داریم در مسابقات دو و ميداني داخل سالن نونهالان كشور حضوری قدرتمند داشته باشيم./ع

برچسب ها: خراسانی ، کمیته ، نونهالان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.