سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فارس/

موفقيت متخصصان داخلي در ساخت کولرهاي هواخنک صنعت نفت و گاز

برای نخستین بار در کشور ، متخصصان فارس موفق به طراحی و ساخت کولرهای هواخنک صنعت نفت و گاز و پالایشگاهی شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس مدیر تحقیق و توسعه اولین تولیدکننده پکیج های فرایندی و مبرد آب در ایران و عضو کنسرسیوم نفتی فارس با اشاره به نصب موفقیت آمیز پکیج های فرایندی و مبرد آب در فازهای 15 و 16 پارس جنوبی گفت :‌قیمت تولیدات ایرانی 60 درصد قیمت محصولات مشابه خارجی است .
 خیری با بیان اینکه 45 درصد پکیج های فرایندی و مبرد آب تولید ایران با تولیدات داخلی تجهیز و راه اندازی شده است، از برنامه ریزی برای درصد بالاتر داخلی سازی در این تجهیزات خبر داد.
وی همچنین طراحی، مهندسی و تولید مبدل های حرارتی و هواخنک، تجهیزات خنک سازی نیروگاهی، انواع پره های دوار و صفحه ای، کندانسورهای هواخنک و مبدل های حرارتی پوسته و لوله را از دیگر تولیدات این شرکت نام برد.
مدیر تحقیق و توسعه شرکت کولر هوایی آبان(ACC)، در خصوص قیمت تولیدات این شرکت ایرانی در مقایسه با دیگر شرکت های اروپایی و آسیایی گفت :‌ قیمت تولیدات ما در بخش نیروگاهی کمتر از چینی ها و با کیفیت تر از آنها است و با کره ای ها نیز در شرایط برابر قدرت رقابت داریم.
وی در باره صادارت تولیدات این شرکت گفت :‌تاکنون برای راه اندازی 2 نیروگاه در سوریه و ساخت چند سکوی نفتی در امارات تجهیزات صادر کرده ایم./ب

برچسب ها: کولر ، هوا ، خنک ، نفت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.