سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمرین امروز 19 آذر تیم فوتبال پرسپولیس تهران؛

نونهالان کت و شلوار مدير عامل را پاره کردند/رويانيان در رختکن جلسه گذاشت

با اینکه ژوزه در تمرینات حضور ندارد باز هم تمرینات پشت درب هاي بسته درفشی فر برگزار می شود و این نشان مي دهد که دستورات از جای دیگر ابلاغ مي شود.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،  در حالی امروز یکشنبه 19 آذر تمرین تیم فوتبال پرسپولیس تهران ساعت 11:40 در مجموعه درفشی فر آغاز شد که گل محمدی مسئول کادر فنی پرسپولیس 10 دقیقه برای بازیکنان حاضر صحبت کرد و سپس تمرين با دویدن و گرم کردن شروع شد.

 شایان ذکر است: کماکان تمرینات پرسپولیس پشت درب های بسته برگزار می شود و خبرنگار و تماشاگران اجازه ورود به مجموعه ورزشی درفشی فر را ندارد این موضوع نشان می دهد که حکم برگزار شدن تمرینات بدون تماشاگر و خبرنگار فقط مختص به ژوزه مربی پرتغالی پرسپولیس نبوده است و دستورات از جای دیگر می رسد.

گفتنی است:  تازه واردهای پرسپولیس از جمله رضا حقیقی و عادل کلاه کج در تمرینات حضور دارند و علی کریمی با تیم تمرین می کند و مهرداد پولادی و خانزاده به دليل حضور در مسابقات غرب آسيا و شهاب گردان و سعید قدمی غايبان تمرین امروز هستند.

لازم به ذکر است: پس از گذشت لحظاتی از تمرین موضوع سرمربیگری حمید استیلی در تیم فوتبال پرسپولیس به گوش می رسد ولی استیلی کاملا این موضوع را در مصاحبه با سایت های خبری تکذیب کرده است.

بر اساس اين گزارش، محمد قاضي پس از حضور در کلينيک درفشي فر لحظاتي بعد محل تمرين را ترک کرد، درضمن محمد نوري و اميرحسين فشنگچي که روز گذشته در تمرين سرخ پوشان حضور نداشتند امروز از ابتدا با ساير بازيکنان تمرين کردند.

پزشک پرسپولیس: فقط سه مصدوم داریم، مهدوی‌کیا و کریمی تحت نظر هستند

کادر پزشکی تیم فوتبال پرسپولیس که طی دو روز اخیر مهدی مهدوی‌کیا و علی کریمی را در اختیار کادر فنی گذاشت، در حال حاضر سه بازیکن مصدوم تیم را زیر نظر دارد.

دکتر وجیه ا... چشمه‌سری در این ارتباط به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: ما فقط سه بازیکن مصدوم داریم که عبارتند از؛ علیرضا نورمحمدی، محمد قاضی و محمد نوری و غیر از این نفرات، سایرین در شرایط تمرین هستند. مهدی مهدوی‌کیا و علی کریمی هم که تمرینات را شروع کرده اند، تحت نظر هستند و تا اینجا مشکلی نداشته‌اند.

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه افزود: محمد نوری در بازی با تراکتورسازی از ناحیه تاندون کشکک زانو آسیب دید و به خاطر دردی که دارد، برنامه‌های فیزیوتراپی را دنبال می‌کند و امیدواریم ظرف دو، سه روز دیگر شرایط او برای شروع تمرین بهتر شود. 

رويانيان پس زا تمرين با بازيکنان در رختکن جلسه گذاشت.

از ساعت 13:30 اين جلسه آغاز شد و ساعت 14:45 به پايان رسيد و بازيکنان ورزشگاه درفشي فر را ترک کردند ولي هنوز رويانيان در ورزشگاه حضور دارد.

پس از اتمام جلسه امروز، رويانيان با نونهالاني که در کلاس فوتبال باشگاه پرسپوليس حضور دارند پنالتي کار کردو شيرجه هاي مدير عامل براي دفع پنالتي ها باعث شد کت و شلوار مدير عامل پاره شود. /با

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.