سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سال 2012 و آخر دنیا

عليرضا بازارگان در وبلاگ خود نوشت:زمانه و دنیای عجیبی است. یک نقل قول نصفه نیمه از یک تقویم عقب افتاده ی جنگلی برای به هیجان در آوردن مردم بیش از حرف مستقیم خدا موثر است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،یک تقویم از تمدن "مایان" در فلان جنگل آمریکای مرکزی می گوید که سال 2012 آخرین سال تقویم خواهد بود. حالا هم در هر مجلسی می نشینی عده ای دارند در مورد این ماجرا صحبت می کنند که امسال (21 دسامبر) تقویم به آخر خود خواهد رسید و دنیا تمام خواهد شد یا نه!

همه جا بحثش است. از اخبار رسانه های دنیا گرفته، تا وبسایت رسمی ناسا، تا صحبت های میان دانشجوها، تا جمع های خانوادگی. ماجرا تا جایی پیش رفته است که بعضی افراد در صدد آمادگی و جمع آوری غذا و لباس اضطراری برای این خطر احتمالی هستند.

زمانه و دنیای عجیبی است. یک نقل قول نصفه نیمه از یک تقویم عقب افتاده ی جنگلی برای به هیجان در آوردن مردم بیش از حرف مستقیم خدا موثر است.

قرآن حقیقت مطلق است و سال ها و قرن هاست که همواره ما را یاد روز جزا و انتهای دنیا می اندازد. تقریبا هر صفحه از قرآن مجید را که باز کنیم، مطلبی در مورد برپا شدن قیامت، انتهای دنیا، بهشت و جهنم نوشته شده است. ولی کو گوش شنوا؟ کاش ما هم برای آینده ی قطعی اخروی خود در صدد آمادگی باشیم.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.