سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر خانه تخصصی جشنواره مشکات در منطقه 13 راه اندازی شد

رئیس اداره آموزش های شهروندی منطقه 13 گفت : به منظور برنامه ریزی هر چه بهتر مجموعه جشنواره مشکات،احکام فعالیت های اجرایی سه معاونت اجتماعی و فرهنگی ،حمل و نقل و ترافیک و امور شهری و فضای سبز ابلاغ شد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از  شهرداری منطقه 13 ،مهدی قاسمی با اشاره برگزاری این جشنواره در منطقه 13 اظهار داشت : به منظور برگزاری هر چه بهتر طرح،  اداره آموزش و مشارکت های شهروندی منطقه 13 اقدام به اطلاع رسانی در سطح منطقه و برگزاری جلسات توجیهی برای مسئولین خانه های علم و زندگی ، مدیران سرای محلات و شهرداران مدارس  کرده که این جلسات هر هفته روزهای چهارشنبه برگزار می شود.
 
وی در ادامه محورهای جشنواره را حمل و نقل و ترافیک شهری، محیط زیست شهری، ایمنی شهری، زیباسازی و مبلمان شهری، حقوق و تکالیف شهروندی، دفع زباله و پسماند عنوان کرد و افزود:  این جشنواره در بخش های مختلف از قبیل آفرینش آثار و محصولات آموزشی و همچنین برگزاری فعالیت‌های کارگاهی، میدانی و تولید خدمات اجرا و علاقه مندان می توانند آثار خود را تا پایان دی‌ماه به سراهای محلات تحویل کنند.
 
مدیر اداره آموزش های شهروندی منطقه 13 اظهار داشت :  با توجه به اهمیت حضور حوزه های مختلف در این طرح ،اقداماتی در جهت همکاری و مشارکت تمام حوزه ها به عمل آمده و تلاش هایی در جهت مرتفع ساختن مشکلات این طرح انجام شده است.
 
وی  خاطر نشان کرد : یکی از اهداف برگزاری مجموعه جشنواره مشکات جلب مشارکت های مردمی در امور شهر است که در این راستا شهرداری منطقه 13 با همفکری و تعامل حوزه ها کوشیده تا مشارکت شهروندان به این جشنواره جلب  کند./ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.