سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قطار ثامن با قدرت پيش مي رود؛

جاي خالي ذوب آهن در ليگ احساس مي شود

سرمربي تيم هندبال ثامن مشهد گفت: قطار تيم ما با قدرت هر چه تمام پيش مي رود و حريفان را يکي پس از ديگري از پيش رو برمي دارد.

عليرضا حبيبي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، افزود: با برنامه ريزي خوبي که داريم و با همت بازيکنان تمامي حريفان را در نيم فصل شکست داديم و قطار ثامن با قدرت پيش مي رود و ترسي از رويارويي با تيم هاي قدر نداريم.

وي تصريح کرد: هم اکنون با 16 امتياز از 8 ديدار در صدر جدول قرار داريم و از مدعيان قهرماني در اين فصل هستيم.

حبيبي در ادامه گفت: فولاد مبارکه سپاهان يک بازي معوقه با تيم ثامن سبزوار دارد که يکشنبه 26 آذر خواهد بود در صورتيکه اين تيم را با اختلاف بالاي 5 گل شکست دهد به صدر جدول باز مي گردد و در صورت باخت در جايگاه خود مي ماند البته بايد ديد بازي هاي معوقه ثامن سبزوار چه نتايجي را رقم خواهد زد و چه تيمي قهرمان نيم فصل خواهد شد.

وي اشاره کرد: هم اکنون در تعطيلات نيم فصل به سر مي بريم احتمال دارد يک اردوي برون استاني داشته باشد که شايد در شهرهاي کيش يا تهران باشد و امکان دارد با صلاحديد باشگاه در مشهد بمانيم.

حبيبي گفت:‌ روز گذشته و در بازي معوقه مقابل شهرداري اروميه قرار گرفتيم و در پايان ديدار 37 بر 20 حريف را شکست داديم و به هشتمين برد خود دست يافتيم.

وي عنوان کرد: شهرداري مقابل ما تقريبا خوب بازي کرد اما اين بازيکنان ما بودندکه از موقعيت ها بهتر استفاده کردند و نتيجه را به نفع خود پايان بردند.

حبيبي يادآور شد: متأسفانه خرمي پور و کرميان مصدومان تيم هستند که اميدوارم هرچه سريعتر بهبود يابند و به تيم برگردند و در خدمت تيم باشند.

وي تاکيد کرد: داوري ها در نيم فصل خوب بوده است هرچند برخي از آنها جوان هستند ولي بايد از اين مربيان نيز استفاده شود و تيم ها نيز خوب ظاهر شدند و به هر حال برخي تيم ها که سابقه زيادي در ليگ دارند به نسبت ساير تيم هاي جوان عملکرد مناسب تري دارند.

حبيبي خاطرنشان کرد: جاي خالي ذوب آهن تيمي که در فصل گذشته سوم ليگ شده است و نماينده ايران در جام باشگاه هاي آسيا بوده است و احساس مي شود و حيف است که چنين تيمي منحل شد./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.