سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان/

بهره‌برداری از 300 پروژه تا پایان امسال در زاهدان

تا پایان امسال‌ بیش از 300 پروژه در شهرداری‌های زاهدان به بهره‌برداری می‌رسند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان ، معاون فرهنگی شهرداری زاهدان اظهار داشت: بیش از 300 پروژه با اعتبار 75 میلیارد تومان در صورت اجرایی شدن تعهدات دولت در زمینه اعتبارات شهرداری زاهدان تا پایان امسال صد در صد تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسند.

محمد خیرخواه افزود: در صورتی که اعتبار سهم شهرداری از صندوق ذخیره ارزی به موقع تزریق شود تا 330 پروژه که مطالعات و طراحی آنها انجام شده و برخی از این پروژه‌ها پیشرفت‌های فیزیکی بیش از 75 تا 90 درصد آن صورت گرفته در دهه فجر و بخشی نیز تا پایان سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسند.

معاون فرهنگی شهرداری زاهدان از تدوین و برنامه‌ریزی سند جامع بودجه سال 92 که در دست بررسی است خبر داد و بیان‌ داشت: امیدواریم در افق پنج سال آینده 90 درصد مشکلات شهر زاهدان مرتفع شود و برنامه‌های ایده‌آل شهروندان محقق و شهری که در شأن زندگی مردم باشد داشته باشیم.

خیرخواه به معوقه مطالبات شهرداری‌ها از مردم و به ویژه دستگاه‌ها و ادارات دولتی اشاره کرد و گفت: در صورت وصول به موقع این مطالبات، شهرداری‌ها می‌توانند به تعهدات خود عمل کرده و برنامه‌های تدوین شده خود را در همه زمینه‌ها محقق کنند.

وی ادامه داد: حوزه معاونت شهرداری زاهدان از سه به هفت ارتقا یافته و شهر زاهدان رتبه 11 را در میان کلان‌شهرها کسب کرده است.

معاون فرهنگی شهرداری زاهدان از ایجاد سالن‌های چند منظوره و فرهنگسراها در چهار قسمت شهر زاهدان خبر داد و افزود: فرهنگسرای خیابان طالقانی (کشتارگاه سابق) با هدف بالا بردن سطح فرهنگ مناطق حاشیه شهر و پاسخگویی به نیازهای فرهنگی، هنری مردم منطقه با صرف هزینه‌ای بالغ بر 11 میلیارد ریال ایجاد شده که تا دهه فجر امسال آماده و به بهره‌برداری می‌رسد.

خیرخواه تصریح کرد: این فرهنگسرا دارای سالن آمفی تئاتر 275 متر مربعی، کتابخانه، ساختمان اداری می‌باشد که با هدف دسترسی آسان‌تر و بهره‌برداری فرزندان بومی ساکن این منطقه با امکانات بهتر ساخته شده است./ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.