سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساري/

مدیران غیرهمسو عامل اجرا نشدن مصوبات دولت در سوادکوه

رئیس کارگروه سیاسی اجتماعی شهرستان سوادکوه گفت: اجرایی نشدن مصوبات دولت در سوادکوه به دلیل وجود برخی از مدیران غیرهمسو با دیدگاه‌های اصولگرایی بوده است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حسن شورزند در سوادکوه با اشاره به فعالیت‌های دولت نهم و دهم در مسیر توسعه به عدم اجرایی شدن مصوبات هیئت دولت در سوادکوه اشاره کرد و گفت: اجرایی نشدن مصوبات سفر ریاست جمهوری در سوادکوه به دلیل وجود برخی از مدیران غیر همسو با دیدگاه‌های اصولگرایی بوده است.

رئیس کارگروه سیاسی اجتماعی شهرستان سوادکوه برخی از فعالیت‌های مدیران را موجب زیر سئوال بردن تفکر خدمت‌رسانی دولت دانست و خاطر نشان کرد: برخی از مدیران شهرستان سوادکوه اعتقادی به گفتمان دولت نداشته‌اند و موجب زیر سئوال رفتن اقدامات و رویکردهای دولت مهرورز در سوادکوه را فراهم آورده‌اند.

شورزند به بهره‌برداری از سالن ورزشی مصوب رئیس جمهور در زیراب اشاره کرد و گفت: با توجه به اختصاص بودجه قابل توجه برای ساخت سالن ورزشی، هنوز شاهد بهره‌برداری آن نبوده‌ایم.

وی افزود: عدم کارشناسی لازم برای مکان ساخت این سالن و رانشی بودن اطراف آن شاهد اختصاص ده‌ها میلیون تومان برای جلوگیری از رانش بودیم که هنوز هم مشکلات آن بر طرف نشده است.

رئیس کارگروه سیاسی اجتماعی شهرستان سوادکوه به پیگیری و تلاش علاقمندان به توسعه سوادکوه برای ساخت شهرک صنعتی در زیراب اشاره کرد و گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده و رایزنی با مردم، شاهد آمادگی کامل مردمی برای ساخت شهرک صنعتی در زیراب بودیم که با سوء مدیریت در استفاده از استقبال عمومی، این برنامه‌ریزی‌ها هم به نتیجه نرسیده است./ج1

برچسب ها: مصوبه ، سوادکوه ، توسعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.