سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نگاهي بر جان به در برده هاي مستطيل سبز

فوتبال ورزش پرحادثه اي است که هر لحظه ممکن است حادثه اي باعث شود تا يک بازيکن به شدت مصدوم شده و يا حتي به مرگ منجر شود.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ ورزش حرفه اي فوتبال در کنار همه جذابيت ها و زيبايي هايش، با خطرات خاصي هم همراه است. خطراتي که در برخي موارد حتي مي توانند به مرگ بازيکن نيز منجر شود.

اگرچه اکثر مصدوميت هاي فوتبالي مداوا مي شوند، ولي برخي از اين مصدوميت ها نيز شديد و گاهي منجر به مرگ مي شوند.

مرگ هاي ناگهاني نيز گاهي در زمين فوتبال رخ مي دهند. مرگ هايي که مثلا با يک حمله قلبي آغاز مي شوند.

در اينجا قصد داريم به 4 بازيکن فوتبال اشاره کنيم که اگرچه در معرض حتي خطر مرگ در مستطيل سبز بودند، ولي از مرگ نجات پيدا کردند.



نمونه اول، پتر چک دروازه بان تيم فوتبال چلسي است. چک در يک بازي برخورد سنگيني با زانوي بازيکن حريف داشت و مصدوم شد. شدت مصدوميت به حدي بود که حتي ممکن بود منجر به مرگ وي شود. پتر چک از آن پس با کلاه راگبي در ميادين مختلف ظاهر مي شود.



ديديه دروگبا، ديگر بازيکن چلسي نيز در يک بازي مقابل تيم نورويچ در برخورد با دروازه بان تيم حريف بيهوش شد و نزديک بود جان خود را از دست بدهد که البته اين اتفاق نيفتاد.



مورد ديگر نيز به اواندر اسنو بازيکن تيم فوتبال آژاکس است که در يک بازي مقابل تيم ويسته دچار حمله قلبي شد  البته جان سالم به در برد.



جان تري نيز در يک بازي مصدوم و بيهوش شد که پزشکان مي گفتند؛ اگر وي يک فوتباليست حرفه اي بود، امکان جان سالم به در بردنش کم بود./مح
برچسب ها: مستطیل ، سبز ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.