سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

ایجاد ‌25 هزار شغل امسال در استان مرکزی

استاندار از ایجاد 25 هزار فرصت شغلی از ابتدای سال جاری تاکنون در استان خبر داد.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران اراک ، شعبانی‌فرد گفت: سهیمه استان مرکزی در بحث ایجاد اشتغال در سال جاری 46 هزار شغل است که تاکنون 25 هزار فرصت شغلی در استان ایجاد شده است.

وی افزود : به دلیل برخی مشکلات موجود بعضی از دستگاه‌ها نتوانسته‌اند اشتغال ایجاد شده را در سامانه مربوطه ثبت کنند که باید هرچه سریع تر نسبت به تکمیل اطلاعات در این سامانه اقدام کنند.

استاندار گفت: در راست‌آزمایی انجام شده از سوی مرکز آمار ایران در سال گذشته استان مرکزی در بحث میزان اشتغال ایجاد شده موفق به کسب عنوان برتری شد که امید می‌رود در سال جاری نیز بتوانیم به این مهم دست یابیم.

شعبانی‌فرد با اشاره به فعالیت بیش از دو هزار واحد صنعتی در استان افزود : هم اکنون 400 واحد از این تعداد به صورت صددرصد ، 700 واحد به صورت 60 درصد، 700 واحد زیر 50 درصد ظرفیت واقعی خود مشغول کار هستند، ضمن اینکه 120 واحد نیز به دلیل تامین نشدن مواد اولیه مورد نیاز به حالت تعطیلی درآمده‌اند.

وی پیرامون سرمایه گذاری‌های انجام شده در استان گفت : از سال 49 تا سه ماه اول سال 87 بالغ بر 24 میلیارد دلار در این استان سرمایه گذاری شده است، این در حالی است که از سه ماه سال 87 تاکنون این میزان به حدود 13 میلیارد دلار رسیده است.

استاندار افزود: ظرف ماه‌های آینده چندین واحد بزرگ تولیدی در استان به بهره‌برداری خواهند رسید که با بهره‌برداری از این واحدها چندین فرصت شغلی جدید در استان ایجاد خواهد شد./س

برچسب ها: ایجاد ، فرصت شغلی ، مرکزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.