سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوراکچی:

میثاق در اندیشه ماندگاری در لیگ برتر است/نبرد باجناق ها در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال

سرمربی تیم میثاق تهران گفت: در صورتیکه مسئولان باشگاه میثاق به پیشرفت نمی اندیشيدند، در کادر فنی و تیم تغییری صورت نمی دادند، میثاق در اندیشه ماندگاری و پیشرفت در لیگ برتر است.

محمود خوراکچی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: برنامه هایی بلند مدتی را برای پیشرفت تیم میثاق در نظر گرفته ایم تا این تیم برای رسیدن به جایگاه های بالای جدول مسیر همواری را طی کند. مسئولان باشگاه میثاق برای حضور پررنگ این تیم در لیگ برتر تمام تلاش خود را به کار گرفته اند.

وی افزود: در صورتیکه مسئولان باشگاه با حضور در قعر جدول مشکلی نداشتند در کادر فنی و بازیکنان تیم تغییری صورت نمی دادند و سرمربی متفاوت با این جریان برخورد می کردند اما تغییرات صورت گرفته و برنامه هایی که برای نیم فصل در نظر گرفته شده می تواند میثاق را جزو مدعیان نیم فصل دوم قرار دهند.

خوراکچی در ادامه بیان داشت: با اضافه شدن وحید شمسایی به تیم بسیاری از برنامه های منفی اجرا خواهد شد و شمسایی ما را به بسیاری از خواسته هایمان می رساند از سویی دیگر حضور وی انگیزه و اعتماد به نفسی برای دیگر بازیکنان به حساب می آید.

*نبرد باجناق ها در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال

خوراکچی در خصوص رویارویی با تیم هلال احمر در هفته بعد لیگ برتر گفت: بسیاری از بازیکنان تیم هلال احمر از شاگردان خودم بوده اند و به همین دلیل با نحوه بازی آنها آشنایی دارم اما مقابله با هلال احمر را نباید دست کم گرفت ما به تک تک امتیازات مقابل حریفان قوی و ضعیف خود نیازمندیم تا جایگاه خود را در جدول ارتقاء دهیم.

وی خاطر نشان کرد: سرمربی تیم هلال احمر از نظر فنی قابلیت بالایی دارد و نباید این موضوع را نادیده بگیریم. یکی از جذابیت های این بازی برای من این است که هفته بعد یک نبرد خانوادگی با سرمربی حریف که باجناقم است، داریم.

خوراکچی در پایان بیان داشت: برد این هفته مقابل گاز خوزستان انگیزه بسیاری در بازیکنان بوجود آورد زیرا با نادیده گرفتن جایگاه این تیم، عملکرد بسیار خوبی در مقابلمان داشته و در دقایق پایانی بازی5-2 را به تساوی می کشانند تا اینکه در دقایق آخر بازیکنان با هوش و زیرکی خود توانستند، امتیاز بازی را از آن خود کنند. امیدوارم با توجه به توانایی های بازیکنان تا پایان فصل جزو مدعیان لیگ برتر قرار بگیریم./مح

برچسب ها: لیگ ، بازیکنان ، قابلیت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.