سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار تیم فوتبال استقلال؛

نکونام در امارات براي النصر/ 4 استقلالي تعطيل نشدند/ منوچهري در ليست فروش

اعضاي تيم استقلال پس از آخرین بازی در نيم فصل اول به تعطيلات رفتند اما اين در حاليست که نکونام آبي ها را در سفر به تهران همراهي نکرد و قصد سفر کوتاه مدتي به اسپانيا را داشت که از اين اقدام منصرف شد.

گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ جواد نکونام قصد داشت پس از آغاز تعطيلات، سفري کوتاه مدت به کشور اسپانيا داشته باشد تا شرايط خود و اوساسونا را در کشور اسپانيا مورد بررسي قرار دهد، اما اين اتفاق قرار نيست رخ دهد، زيرا اين بازيکن به کشور امارات سفر مي کند و بازهم بحث حضور وي در ليگ امارات مطرح شده است، اما اين بازيکن اجازه حضور در اين کشور و حضور در النصر امارات را ندارد.



اين در حاليست که گفته مي شود اين اتفاق قرار است پس از حضور وي در کشور امارات و مذاکره با مسئولان اين تيم عربي رخ دهد، اما‌ آبي ها اين اخبار را تکذيب کردند و اعلام داشتند که اين شرايط براي حضور وي در اين کشور و ليگ امارات مهيا نيست و اين بازيکن بايد در استقلال بماند و اين تيم را همراهي کند، حتي مديريت استقلال در اين خصوص اخطار لازم را به برخي اعضاي استقلال ارائه کرده است تا در تعطيلات بيشتر از قبل آرامش داشته باشند و براي اين تيم حاشيه سازي نکنند تا آبي ها با خيالي آسوده براي نيم فصل دوم آماده شوند، زيرا شرايط طوري پيش مي رود که استقلال نياز به نفرات اصلي خود دارد و در صورتي که حضور چند هافبک ابتداي فصل در اين تيم قطعي بود، مشکلي براي جدايي يک بازيکن مانند جواد نکونام وجود نداشت، اما اين اتفاق رخ نداده است و هافبک هاي زيادي از تيم جدا شدند و اين موضوع شرايط را براي اين تيم تغيير داده است و بازيکنان فعلي در اين پست حفظ مي شوند.



*** سه ماه فيزيوتراپي براي عدم جراحي فابيو

فابيو جان واريو هافبک برزيلي تيم استقلال با شرايطي روبرو شده است که کمتر کسي تصورش را داشت، زيرا مصدوميت وي طولاني مدت است و اين بازيکن نمي تواند تا پايان مدت مصدوميتش با شرايطي ايده آل تيمش را همراهي کند و اين اتفاق وضعيت را براي وي با تغيير روبرو کرده است.

براساس اين گزارش؛ فابيو جان واريو تحت درمان قرار دارد و پزشکان تيم استقلال شرايط را در خصوص وي دنبال مي کنند تا بهترين تصميم براي وي گرفته شود، اعلام شده است که اين بازيکن از فهرست استقلال خارج مي شود و موظف است که به کشورش بازگردد و در برزيل تحت درمان قرار بگيرد، اما در اين خصوص اعضاي تيم استقلال اعلام کردنند که به وي نيازي ندارند و اين بازيکن بايد شرايط را تحت کنترل خود قرار دهد و اوضاع را طوري پيش مي برد که بتواند به نفع خود عمل کند، زيرا طور ديگري عمل نمي شود و اين بازيکن مي تواند با شرايط ايده آل خود را براي فصل آينده آماده کند، اما از طرفي پزشکان تيم استقلال مدعي شدند که شرايط براي اين بازيکن مي تواند با تغييراتي روبرو شود که به نفع

وي باشد، اما جان واريو موظف است همکاري لازم را براي بهبودي هرچه سريعتر خود انجام دهد.
پزشکان استقلال اعلام کردند که اوضاع براي اين تيم، طوري پيش مي رود که به تمام بازيکنان خود نيازمند است، اما در اين ميان جان واريو بايد سه ماه کامل فيزيوتراپي فشرده انجام دهد و توفقي در کار پزشکان ايجاد نکند تا پس از آن تست جديدي از وي گرفته شود و در خصوص عمل جراحي وي اقداماتي انجام شود.

شايان ذکر است؛ اين بازيکن ممکن است با انجام تمرينات ايده آل، بتواند از انجام عمل جراحي بگريزد، اما اين اتفاق ممکن است رخ ندهد و اين بازيکن با شرايطي روبرو شود که ناچار به عمل جراحي باشد و از اين شرايط جدا نشود.



*** منوچهري در ليست قطعي فروش قرار گرفت

با اينکه مسئولان تيم استقلال در خصوص جدايي چند بازيکن تيم استقلال به نتيجه مورد نظر و قطعي نرسيده بودند، اما مشخص شده است که اوضاع براي اين تيم به شکل متفاوتي پيش مي رود، زيرا امير قلعه نوعي قصد دارد تمام داشته هايش را در تيم حفظ کند، اما آبي ها براي جذب بازيکن نياز به جاي خالي دارند و با فهرست کامل نمي توانند شرايط را تغيير دهند.

براساس اين گزارش؛ امين منوچهري مهاجم تيم استقلال با شرايط متفاوت اين تيم را همراهي مي کند، زيرا از اوضاع و آمادگي کامل براي حضور در ترکيب اين تيم برخوردار نيست و اين موضوع باعث شده است که آبي ها در خصوص  جدايي وي از تيم اقداماتي را انجام دهند، زيرا احتياج به جاي خالي وجود دارد و برخي اعضاي اين تيم در باشگاه و حتي تيم از شرايط چند بازيکن تيم از جمله اين مهاجم راضي نيستند و به همين دليل اوضاع براي اين بازيکن متفاوت است و منوچهري بايد بدنبال تيم ديگري باشد.

از طرفي، امير قلعه نوعي به اين بازيکن اعتقاد دارد و معتقد است که منوچهري يک جوان بي تجربه است که استقلال بدنبال کسب تجربه است و مسئولان بايد اين شرايط را براي وي ايجاد کنند، اما در نهايت نام وي در فهرست مازاد قرار دارد تا نامش در کنار ليام روي قرار بگيرد که اوضاع مشخص در اين تيم ندارد، زيرا استقلال از طرفي به يک دروازه بان نياز دارد و از طرفي روي را نيز نمي خواهد، اما سرمربي تيم اعلام کرده است؛ پس از جدايي اين دروازه بان خارجي درون دروازه تيم با استرس و فشار روبروست و اين موضوع بايد پيگيري شود.

      

*** 4 استقلالي از تعطيلات منع شدند

اعضاي تيم استقلال پس از اتمام بازي با داماش گيلان به تعطيلات رفتند تا چند روزي را به استراحت بپردازند و براي بازي هاي نيم فصل دوم آماده شوند، اما اين اتفاق قرار نيست براي تمام بازيکنان اين تيم صدق کند و کل اعضاي تيم استقلال در تعطيلات کامل بسر نمي برند.

براساس اين گزارش؛ در حاليکه اکثر اعضاي اين تيم استراحت مي کنند تا با آرامش اين تيم را در نيم فصل دوم همراهي کنند، 4 بازيکن تيم استقلال با اوضاع متفاوت روبرو شدند و نمي توانند به استراحت کامل بپردازند، زيرا مربيان اين تيم براي 4 عضو تيم استقلال تمرينات اختصاصي را در نظر گرفتند و در اين ميان بدنساز تيم نيز استراحت ندارد و بايد تمرينات اين بازيکن را زيرنظر بگيرد و گزارش لازم را به مربيان تيم ارائه کند.

حنيف عمران زاده مدافع تيم، بدليل مصدوميت طولاني مدت در تمرينات اختصاصي شرکت مي کند و هاشم بيک زاده يکي ديگر از نفراتي است که در تمرينات تيم حاضر مي شود و بايد اختصاص وجداني تيم تمرين انجام دهد.

           

مجتبي جباري هافبک استقلال نيز در تمرينات بدنسازي شرکت مي کند و کيانوش رحمتي نيز بصورت اختصاصي خود را آماده مي کند، زيرا وي نيز بايد براي نيم فصل دوم آماده شود.

اين 4 بازيکن پس از اتمام هر جلسه تمريني، گزارشي را توسط مربي تيم براي خود در نظر مي گيرند، تا پس از اتمام تمرينات اختصاصي به امير قلعه نوعي ارائه شود، زيرا سرمربي استقلال روي آماده شدن اين بازيکنان حساسيت ويژه دارد و قرار است که آنها را براي نيم فصل دوم کاملا آماده و بدون مشکل در اختيار بگيرد.



*** جباري به بازي اول نيم فصل نمي رسد

مجتبي جباري، هافبک تيم استقلال در حالي خود را آماده حضور در ترکيب تيم مي کند که شرايط براي وي ايده آل نيست.
اين بازيکن سرانجام راضي شد که استقلال را زير نظر بدنساز اين تيم همراهي کند و براي بازي هاي استقلال آماده شود، اما اين اتفاق در حالي رخ مي دهد که شرايط جباري براي نيم فصل دوم مشخص نيست.

براساس اين گزارش؛ جباري قرار است براي نيم فصل دوم و بازي اول تيم آماده شود، اما اين اتفاق رخ نمي دهد؛ زيرا شرايط براي وي طوري پيش مي رود که امکان اينکه اين بازيکن به بازي اول تيم نرسد، وجود دارد؛ زيرا استقلال با اوضاعي روبرو شده است که وضعيت را براي تيم تغيير مي دهد.

اين بازيکن با اوضاع خاصي تمرينات خود را ادامه مي دهد و مشکلات را مورد بررسي قرار مي دهد، زيرا آمادگي وي تحت شرايط خاصي بدست مي آيد، زيرا اين بازيکن بايد بدون عجله و با آرامش تيم را همراهي کند و اين اتفاق در حالي رخ مي دهد که قلعه نوعي عجله دارد وي را براي اولين بازي استقلال در اختيار داشته باشد، اما اين اتفاق عملي نشده است و جباري احتمالا بازي اول را نيز تا آمادگي کامل از دست مي دهد.

  

*** حواشي واریز پول به حساب هافبک استقلال براي شکايت

آبي ها در حالي با رودريگو توزي فسخ قرارداد کردند که با شرايط خاصي با اين بازيکن و شکايتش روبرو شدند، اين بازيکن اعلام کرد؛ در صورتي که مقدار ديگري از قراردادش پرداخت نشود نمي تواند در مقابل استقلال کوتاه بيايد و اين تيم را رها کند، به همين دليل آبي ها اعلام کردند که در اين خصوص شرايط را مورد بررسي قرار مي دهند که بتوانند با خيالي آسوده و خلاص شدن از شکايت اين بازيکن، نيم فصل دوم را‌ آغاز کنند.

اين در حاليست که آبي ها در نظر دارند که اوضاع را تغيير دهند و تا توزي از شکايت خود صرفنظر کند و اين اتفاق قرار است با توافقي که صورت گرفته است رخ دهد، زيرا‌ آبي ها با وي گفتگو کردند و قرار است حواله اي پول را به حساب وي واريز کنند تا اين بازيکن از شکايت خود صرفنظر کرده و آبي ها را رها کند، اين در حاليست که اين بازيکن نيز تا زماني که مشکلات خود را با آبي ها حل نکند، نمي تواند در باشگاه ديگري مشغول به فعاليت شده و تيم را همراهي کند.

اين در حالي است که وي اعلام کرده، زماني که پول را دريافت کند از شکايتش صرفنظر کرده و به صورت کلي با استقلال خداحافظي مي کند./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.