سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

ایران با شکار پهباد قدرت خود را به نمایش گذاشت

امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: ایران با شکار پهباد جاسوسی، ضعف نظامی آمریکا و قدرت تکنولوژیکی خود را به رخ جهانیان کشید.

حجت الاسلام والمسلمین ˈعبدالعلی استیریˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به شکار هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی در آب های خلیج فارس افزود: این اقدام برگ زرین دیگری بر افتخارات کشور اضافه کرد.

وی با اشاره به سرنگونی پهباد جاسوسی”RQ170” آمریکایی در حدود یک سال قبل افزود: در هفته گذشته پهباد دیگری سالم در اختیار دریادلان نیروی دریایی سپاه قرار گرفت که این اقدام حاوی پیام های متعددی است.

امام جمعه فیروزکوه تصریح کرد: امروز آمریکایی ها باید بازنگری دوباره در وضعیت امنیتی و توانمندیهای ایران اسلامی داشته باشند.

وی با اشاره به بی تاثیربودن تحریم ها اظهار کرد: بیش از سه دهه است که در تحریم بسر می بریم و حتی امروز فشارها را شدیدتر کرده اند، اما به برکت نظام اسلامی و خون مطهر شهدا، همه این تهدیدها به فرصت تبدیل شده است .

امام جمعه فیروزکوه گفت: پیروزیهای اخیر ضعف تکنولوژیکی و نظامی آمریکا و پیشرفت های فنی و تکنولوژیکی نظام اسلامی را برهمگان آشکار کرد.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی بدنبال حفظ امنیت در خلیج فارس است افزود: اگر دولت یا کشوری قصد ماجراجویی در ایران را داشته باشند قاطعانه درمقابلش می ایستیم .

حجت الاسلام استیری گفت: دشمن درمقابل هرگونه تجاوز به حریم هوایی و یا زمینی ایران پاسخ مناسبی دریافت می کند/س

برچسب ها: پهباد ، ایران ، خلیج فارس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.