سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سارق مأمورنما پس از ۳۰فقره سرقت دستگیر شد

رئیس کلانتری 151یافت آباد از دستگیری یکی از اعضای باند سارقان حرفه‌ای خودرو و لوازم خودرو که تحت پوشش مأمور انتظامی شبانه به سرقت در محدوده یافت آباد اقدام می‌کردند، خبر داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، عطاءالله سینکایی، رئیس کلانتری 151 یافت آباد امروز از دستگیری یکی از اعضای باند سارقان حرفه ای خودرو و لوازم خودرو که تحت پوشش مأمور انتظامی شبانه بین ساعات 3صبح تا 6 صبح به سرقت در محدوده یافت آباد،شادآباد و 17 شهریور اقدام می‌کردند خبر داد و افزود: متهم در بازجویی‌های تخصصی تاکنون به 30فقره سرقت اعتراف کرده است.
سینکایی گفت: ساعت 5 و 30 دقیقه صبح روز 16 آذر مأموران گشت این یگان حین گشت زنی در محدوده شهرک صاحب الزمان(عج)، خیابان رضایی مشاهده کردند. فردی ناشناس ملبس به کاپشن مشکی نیروی انتظامی در حال باز کردن سیستم خودروی 206 سفید رنگ است، به این شخص مشکوک شدند و وی را دستگیر کردند.
رئیس کلانتری 151 یافت آباد افزود: متهم پس از دستگیری بلافاصله مورد بازجویی قرار گرفت وی در ابتدا با خونسردی تمام خود را مامور انتظامی به نام "علی.م" معرفی کرد و ابراز داشت در حال نصب سیستم برای خودروی برادرش است.
وی با اشاره به اینکه در بررسی‌های بیشتر مأموران مشاهده کردند در سمت راننده خودرو با دیلم یا اهرم خم شده است،تاکید کرد: اظهارات ضد و نقیض متهم مأموران را بر آن داشت تا پلاک خودرو را استعلام کنند که پس از استعلام مالک خودرو شناسایی و دقایقی بعد در محل حضور یافت و پس از اینکه مالک خودرو که مرد میانسالی بود در در محل حاضر شد در اظهارات خود به مأموران اعلام داشت: متهم نه تنها برادر من نیست بلکه اصلاً او را نمی‌شناسم و با توحه به اینکه در سمت شاگرد خودروام تخریب شده و قسمتی از تجهیزات صوتی نیز دستکاری شده از او شاکی هستم.
رئیس کلانتری 151 یافت آباد گفت: به دنبال اظهارات مالک خودرو، متهم به کلانتری منتقل و تحت بازجویی های فنی قرار گرفت.در خلال بازجویی های پلیسی در نهایت وی لب به سخن گشود و ضمن اعتراف به سرقت2 دستگاه خودرو از محدوده محله 17 شهریور اظهار داشت:با همکاری دو تن از همدستان خود "کمال" و "مصطفی" ملقب به "مصطفی پیشیک" شبانه از ساعت 3صبح تا 6 صبح اقدام به سرقت خودرو و لوازم خودرو می کردیم.
سینکایی گفت: در این رابطه پرونده‌ای در کلانتری تشکیل شده و حسب دستور مقام قضایی دادسرای ناحیه 18 تهران رسیدگی به موضوع برای کشف سایر جرایم متهم و شناسایی سایر مالباختگان از سوی کارآگاهان معاونت تجسس کلانتری 151 یافت آباد ادامه دارد.
برچسب ها: مامور ، سارق ، دستگیر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.