سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

عوارض پنج درصد شهرداری‏ ها به آموزش و پرورش اختصاص می ‏یابد

معاون پشتیبانی اداره‏ کل آموزش و پرورش شهرستان‏ های استان تهران گفت: عوارض پنج درصد شهرداری ‏ها بر اساس مصوبه سال 1372 مجلس شورای اسلامی به آموزش و پرورش اختصاص می ‏یابد.

علی‏ رضا جان ‏بزرگی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: خوشبختانه عملکرد شهرداری ‏ها در قالب اختصاص عوارض پنج درصد با عنایت ویژه استاندار تهران به اداره‏ کل آموزش و پرورش شهرستان‏های استان تهران، در سال 91 رشد چشم ‏گیری داشته است.

وی ادامه داد: این درآمد ها در کل سال گذشته در 20 نقطه آموزشی و 27 منطقه شهرداری، به رقمی بالغ بر 17 میلیارد ریال رسیده بود.

جان‏ بزرگی اضافه کرد: درآمد عوارض پنج درصد شهرداری‏ ها به آموزش و پرورش شهرستان ‏های استان تهران در هشت ماهه امسال به 10 میلیارد ریال رسیده است.

معاون پشتیبانی اداره‏ کل آموزش و پرورش شهرستان‏ های تهران افزود: مسئولان این نهاد معتقدند که امسال موضوع عوارض پنج درصد از سوی شهرداری‏ ها و سایر نهاد های استانی با اهتمام بیشتری دیده شده است.

وی، شهرداران را عناصری فعال در شورای آموزشی این مناطق خواند و تصریح کرد: در آموزش و پرورش شوراهای بسیاری از جمله شورای دانش ‏آموزی، عفاف و حجاب و ... تشکیل می ‏شود.

معاون پشتیبانی اداره‏ کل آموزش و پرورش شهرستان‏های تهران ادامه داد: در این بین، شورای آموزشی در شهرستان‏ ها و بخش‏ های مختلف استان به طور مرتب و با تصویب مصوباتی قانونی برگزار می‏ شود.

جان ‏بزرگی اضافه کرد: شهرداران استان تهران نیز از جمله عناصری هستند که به جد در این نشست‏ ها حاضر شده و امور آموزشی را دنبال می ‏کنند/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.