سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صادق الحسيني در جمع دانشجويان دانشکده علوم سياسي تهران مرکز:

پيروزي در جنگ هشت روزه غزه تيري از طرف خداوند بر چشم صهيونيست‌ها بود

رئيس شبکه الميادين لبنان گفت: هيچ محاسبه‌اي بين امکانات دشمن و نيروهاي مقاومت وجود نداشت لذا پيروزي در جنگ 8 روزه غزه تيري بود که از طرف خداوند بر صهيونيست‌ها وارد شده است.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، عصر امروز (شنبه) صادق الحسيني رئيس شبکه الميادين لبنان که براي تشريح چگونگي پيروزي مجدد غزه و اثبات حقانيت راهبرد مقاومت به دانشگاه علوم سياسي دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران مرکز آمده بود در جمع دانشجويان به ايراد سخن پرداخت.

صادق الحسيني در ابتدا با اشاره به اينکه پيروزي غزه نمادي از فرهنگ مقاومت محسوب مي‌شود، گفت: هيچ محاسبه‌اي بين امکانات دشمن و نيروهاي مقاومت وجود نداشت لذا پيروزي در جنگ 8 روزه غزه تيري بود که از طرف خداوند بر صهيونيست‌ها وارد شده است.

وي با بيان آيه‌اي از قرآن کريم در مورد اينکه خداوند به رزمندگان اسلام کمک خواهد کرد، افزود: در جنگ هشت روزه غزه نيز شاهد بوديم که دشمن چگونه بزدل و کم حوصله شد و نيروهاي مقاومت توانستند هيمنه صهيونيست‌ها را فرو ريخته و آنها را شکست دهند.

اين کارشناس مسائل استراتژيک با اشاره به سخنان سيدحسن‌نصرالله دبيرکل حزب الله لبنان تصريح کرد: دشمن از لحاظ مادي خيال مي‌کرد که پيروز جنگ با غزه است اما ديديم که امروز رژيم صهيونيستي از خانه عنکبوت نيز سست‌تر و ضعيف‌تر است.

صادق الحسيني با اشاره به خيزش‌ها و انقلاب‌هاي صورت گرفته در کشورهاي عربي اظهار داشت: انقلاب‌هاي عربي نشان داد که ما مي‌توانيم عليه آمريکا قيام کرده و آنها را شکست دهيم چرا که پيروزي نهايي با مسلمانان خواهد بود.

وي با اشاره به اشاعه فرهنگ مقاومت در منطقه افزود: کشورهاي اسلامي با ايستادگي و مقاومت و گسترش آن به ديگر کشورهاي منطقه مي‌توانند دشمن را شکست دهند و آنها را عقب برانند.

اين کارشناس ارشد مسائل استراتژيک با اشاره به اينکه امروز کشورهاي اسلامي بايد در برابر رژيم صهيونيستي با هم متحد شوند، اظهار داشت: تمام کشورهاي اسلامي با اتحاد يکديگر و افزايش روحيه خود مي‌توانند حتي 8 ساعته صهيونيست‌ها را شکست دهند  لذا مي‌بينيم که کسينجر گفته بود شايد تا ده سال ديگر چيزي به نام رژيم صهيونيستي وجود نداشته باشد.

صادق الحسيني با اشاره به اينکه آمريکا و رژيم صهيونيستي و هم پيمانانشان از بعد از جنگ جهاني دوم در حال افول هستند، ادامه داد:  کشورهاي اسلامي تعيين‌کننده معادلات جهاني هستند لذا ما در يک پيچ تاريخي قرار داريم و با مقاومت و ايستادگي مي‌توانيم دشمني را که در حال افول است را شکست دهيم.

وي با اشاره به شرايط امروز سوريه و مصر تصريح کرد: امروز کشورهاي غربي تحمل جبهه مقاومت را نداشته و در تلاشند تا در سوريه و مصر دولت‌هاي دست نشانده خودشان را ايجاد کنند اما آنها بايد بدانند که قطعا پيروزي از آن ما بوده چرا که اين اسلام گرايان هستند که مي‌توانند رژيم صهيونيستي را از داخل نابود کنند.

صادق الحسيني با اشاره به فتنه گراني که شعار نه غزه و نه لبنان را فرياد مي‌زنند، تصريح کرد: آنها بايد بدانند که امنيت ملي ما در آنجا بوده چرا که مي‌بينيم امروز چگونه کشورمان در آرامش و امنيت قرار دارد و کمک به غزه و فلسطين از استراتژي‌هاي اصلي کشورمان است.

رئيس شبکه الميادين لبنان خاطرنشان کرد: مردم فلسطين بيش از يک قرن در حال مقاومت بوده لذا با بيداري و شناخت فتنه، ديگر شکستي در کتاب ما نوشته نشده و پيروزي جايگزين خواهد بود.

انتهاي پيام/

برچسب ها: رژیم ، صهیونیستی ، پیروزی ، غزه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.