سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شايعه برکناري قطعي ژوزه و ناگفته هائي که برملا شد

جاسوس پرسپوليس که بود؟ /ليست مازاد از کجا آمد؟ /تازه وارد در تمرين امروز چه گفت؟

تمرين امروز تيم فوتبال پرسپوليس تحت تاثير جدائي مانوئل رنگ و بوي ديگري گرفت.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران پس از اعلام جدائي مانوئل از تيم پرسپوليس و جدي شدن سر مربيگري يحيي گل محمدي برخي بازيکنان پرسپوليس صحبت هائي را مطرح کردند که شايد پيامد هاي بسياري براي پرسپوليس به همراه داشته باشد.

سید جلال حسینی در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: فعلا منتظر رویانیان هستم تا با وی صحبت کنم و بعد نظر قطعی خود را جدا شدم از پرسپولیس بدهم .

وی اضافه کرد: برکناری ژوزه تصمیم باشگاه پرسپولیس است و ما بازیکنان نقشی در برکناری وی نداشتیم.

وی در خصوص علت ناراحتی خود از پرسپولیسی ها گفت: ناراحتيم ربطی به ژوزه ندارد و من به آقای شیرینی هم گفتم که اخبار رختکن توسط من به بیرون نمی آید.

وی خاطر نشان کرد: خودمان را برای نیم فصل آماده می کنیم تا بتوانیم در نیم فصل دوم بازی های بهتری را از خود به نمایش بگذاریم.

غلامرضا رضایی:  همه دوست دارند مرا خراب کنند/شنيده ام در ليست مازاد هستم

 غلامرضا رضایی': در خصوص برکناری ژوزه باید بگویم این مربیبا برخي ها مشکل داشت و البته قبل از مصدومیت من می گفت غلامرضا بهترین بازیکن پرسپولیس است ولی بعد از مصدومیتم  شنيده ام مرا در لیست مازاد قرار داد.

 وی اضافه کرد: پرسپولیس را دوست دارم و هر آمدنی رفتنی دارد. یک روز به  این تیم آمدم و یک روز باید بروم، من از این ناراحتم همه دوست دارند خرابم کنند، برای من چیز دیگری مهم نیست. به هر حال ژوزه هر شکستي مي خورد یک بهانه می آورد و همه عملکرد وی را در این نیم فصل دیده اند و می توانند قضاوت کنند.

نورمحمدی: برای ما فرق نمی کند مربی اخراج شود یا خیر

مدافع پرسپولیس گفت: اخراج ژوزه تصمیم باشگاه بوده و برای ما فرقی نمی کند مربی اخراج شود یا خیر.

نور محمدی افزود: ما تابع باشگاه هستیم و این باشگاه هست که تصمیم می گیرد که کدام بازیکن یا مربی برود و این باشگاه بوده که تصمیم گرفته که ژوزه برود.

وی اضافه کرد: ما تلاش خود را می کنیم پرسپولیس موفق باشد و برای بازیکنان فرقی نمی کند مربی برکنار شود یا نه و ما کار خود را می کنیم و برای موفقیت پرسپولیس تلاش می کنیم.

مهدوی کیا: فقط در ایران بازیکنان در برکناری مربی نقش دارند

هافبک پرسپولیس گفت: فقط در ایران است که بازیکنان با مصاحبه ها علیه سر مربی در اخراج نقش دارند.

مهدوی کیا در اين رابطه افزود: برکناری ژوزه به بازیکنان ربطی ندارد و بازیکنان در برکناری وی نقشی نداشته اند. به هر مربی را که با آن کار کردم احترام می گزارم و به ما ربطی ندارد و این فقط در ایران است که بازیکنان با مصاحبه های خود در برکناری مربی تیم نقش دارند.

عادل کلاه کج بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس که پس از دو فصل جدایی دوباره به تیم برگشت در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در حال حاضر در تمرین حضور پیدا کردم و خوشحال هستم که به این تیم بزرگ آمدم منتظرم تا پس از بازگشت رویانیان از سفر ایتالیا قرار داد خود را ثبت کنم./آق

برچسب ها: مدافع ، نقشی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.