سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ویسی: از هفته قبل به بازی برگشتم

هنوز حریف سرسختی برای سنجیدن تیم نداشته ایم

سامان ویسی بازیکن مصدوم فولاد ماهان که با دقایق کوتاه بازی مقابل گرگان به بازی برگشته، می گوید: پس از تغیرات ایجاد شده در تیم حریف جدی ای را برای سنجیدن شرایط نداشته ایم.

سامان ویسی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: هفته قبل در بازی با گرگان چند دقیقه کوتاه بازی کردم البته هنوز با پشت سر گذاشتن مصدومیت، کمی احساس درد می کنم که طبیعی است اما از این هفته به تدریج زمان بازی ام افزایش پیدا می کند.

وی در مورد وضعیت ماهان پس از پشت سر گذاشتن هفته های اول اشاره کرد: هنوز پس از تغیرات ایجاد شده در تیم بازی سختی نداشته ایم که وضعیت واقعی سنجیده شود البته تا جا افتادن بازیکن خارجی جدید هم کمی طول می کشد.

ویسی در در مورد آسان بودن بازیهای بعدی ماهان تصریح کرد: نمی توان این را گفت ما در حالی به مصاف نفت سپاهان می رویم که مربیانش را تغییر داده است محسن شاه علی و سعید تابش نیا هر دو بازیکنان خوبی بوده اند، شاه علی دوران مربیگری خوبی را پشت سر گذاشته و تابش نیا هم طی مدت حضورش در کاشان تاثیر زیادی در تیم توزین الکتریک داشت و با این شرایط هم از نظر انگیزه و هم فنی شرایط تیم تهرانی فرق می کند تنها امیدوارم بازی برای ما خیلی سخت نشود.

بازیکن فولاد ماهان در مورد تغییر بازیکن خارجی تیم گفت: مشکل تیم ها نحوه استفاده از نیکول بود ما در این پست بازیکنان خوبی داشتیم اوشین ساها کیان و محمد رضا اکبری که توانایی بازی در پست چهار را دارد با این شرایط نیاز به یک فوروارد کوچک داشتیم که با تعویض نیکول و آوردن ویلیامز برای حل آن اقدام شد.

بازیکن با تجربه ماهان ابراز امیدواری کرد فعلا همه چیز در ماهان خوب به نظر می رسد امیدوارم در نیم فصل دوم با انجام بازیهای بهتر تیم راحتتری در مرحله پلی آف برخورد کنیم./آق

برچسب ها: حریف ، ویسی ، سنجیدن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.