سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس تهران

کلاه کج در تمرين سرخ پوشان/کريمي و حقيقي پابه توپ شدند

عادل کلاه کج هافبک سابق سرخ پوشان امروز در تمرين پرسپوليس شرکت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، تمرين امروز شنبه 18 آذر ماه تيم فوتبال پرسپوليس راس ساعت 15 در محل تمرين سرخ پوشان در ورزشگاه درفشي فر آغاز شده اکثر بازيکنان در تمرين حضور دارند.
شايان ذکر است، علي کريمي از ساعت 9 صبح در ورزشگاه درفشي فر حضور پيدا کرده است و به صورت اختصاصي تمرين مي کند.

گفتني است، پرسپوليس پشت درب بسته و بدون حضور تماشاگران و خبرنگاران تمرين مي کند ورود هواداران که تعداد آنها چندان زياد نيست و هواداران در مورد حضور ژوزه در تهران با هم صحبت مي کنند اکثر خبرنگاران جرايد و رسانه ها در محل تمرين حضور دارند.

لازم به ذکر است، امروز عادل کلاه کج بازيکن سپاهان در تمرينات پرسپوليس حضور دارد آخرين فردي که در تمرين حاضر شد حسين ماهيني بود.

در ادامه گزارش، جلسه اي بين بازيکنان و يحيي گل محمدي انجام شد که تمرين کمي ديرتر از قبل آغاز شد که مثل اين که جلسه در خصوص موارد پيرامون کادر فني تيم فوتبال پرسپوليس است.

شايان ذکر است، افشين قدمي بازيکن رده اميد پرسپوليس ها که گفته مي شد در ليست مازاد قرار دارد به درفشي فر آمد ولي پس از چند دقيقه محل تمرين پرسپوليس ها را ترک کرد.

گفتني است، يکي از هواداران پرسپوليس که سن و سال زيادي داشت جلوي درب درفشي فر اعتراض زيادي به مسئولان باشگاه از جمله محمد رويانيان انجام مي داد.

در ادامه تمرين سرخ پوشان نفرات حاضر در تمرين به گروه سبز و قرمز تقسيم شدند و فوتبال بازي کردند.

لازم به ذکر است که رضا نورمحمدي و رضا حقيقي به صورت اختصاصي در حال دويدن هستند.

گفتني است، تعداد هواداران در حال اضافه شدن است که تعدادي تماشاگر نيز از شهرستان حضور دارند و خبرنگاران نيز منتظر پايان تمرين هستند تا سوالات خود را از کادر فني و مربيان بپرسند تا وضعيت پرسپوليس را به خبرگزاري ها مخابره کنند.

علی کریمی و رضا حقیقی در تمرین امروز سرخپوشان پا به توپ شدند

 علی کریمی که قرار بود امروز به دویدن دور زمین اکتفا کند، با توجه به انگیزه‌ای که داشت، در تمرینات گروهی با توپ هم شرکت کرد.

وي و حقیقی امروز به طور کامل به تمرینات تیمی اضافه شدند.

چشمه سری در این ارتباط گفت: علی کریمی در این مدت بسیار پیگیرانه درمان‌ها را دنبال کرد. امروز هم اصرار داشت خودش را محک بزند و تا اینجا که هم شرایط او و هم شرایط حقیقی خوب بوده است.

وی درباره سایر مصدومان ادامه داد: بعد از معاینات باید بگویم مهدوی‌کیا که به طور قطع برای بازی با ملوان آماده می‌شود. در مورد نورمحمدی هم امید زیادی وجود دارد. /آق
برچسب ها: کلاه کج ، پرسپولیس ، ژوزه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.