سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نادر غفوری: از الان باید با ملی پوشان متخلف برخورد کرد/به نظرم خیلی ها از کسب کرسی های آسیایی خوشحال نشدند!

سرپرست تیم ملی واترپلوی جوانان گفت: با شرایطی که ملی پوشان کشورمان در رقابت های قهرمانی جهان حضور پیدا کرد کسب یک همچنین جایگاهی عالی است .

نادر غفوری سرپرست تیم ملی واترپلوی کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،مسابقات واترپلوی قهرمانی جهان در استرالیا برگزار شد و در نهایت تیم ملی کشورمان توانست در جایگاه دوازدهمی جهان بایستد، با توجه به شرایط پیش از اعزام ملی پوشان جایگاه دوازدهمی آنها قابل قبول است و در بین تیم های آسیایی نیز در بالاترین رتبه قرار گرفتند و در صورت حمایت فدراسیون از جوانان ما طی سالهای آینده شاهد پیشرفت و ترقی آنها خواهیم بود.

وی گفت: متاسفانه در جریان برگزاری این رقابت ها 2 ملی پوش رفتارهای قابل قبول و مناسبی نداشتند به همین دلیل ما در نظر داریم به محض حضور در کشور با تشکیل کمیته انضباطی در خصوص آنها تصمیم گیری می کنیم.

غفوری افزود: با وجود اینکه رفتارهای آنها چندان مورد حادی نبود اما با این حال ما در نظر داریم این موضوع را با جدیت پیگیری کنیم چرا که بدرفتاری و توهین به مربی جایی در تیم ملی ندارد و از الان باید در مقابل با آنها برخورد کنیم.

وی تصریح کرد: ما به دنبال حذف هیچ یک از ملی پوشان نیستیم اما به دنبال این هستیم که پس از برخورد جدی با آنها دیگر شاهد رفتارهای ناشایست نباشیم.

وی در خصوص کسب مجدد کرسی های آسیایی گفت: پیش از این انتخابات کنفدراسیون شنای آسیا برگزار شد و 2 نماینده از کشورمان بار دیگر برای 4 سال آینده به عنوان رئیس کمیته فنی واترپلوی آسیا و رئیس کمیته پزشکی انتخاب شدند و متاسفانه این خبر چندان بازتابی نداشت و به نظر می رسد برخی از کسب مجدد این پست خوشحال نشده اند وقتی از سوی فدراسیون شنای کشورمان نیز به آنها تبریک گفته شد.

وی یادآور شد: کسب این کرسی آن قدر ارزشمند است که مسئولان آسیایی از نمایندگان کشورمان تقدیر به عمل آوردند اما متاسفانه یک همچنین موفقیت بزرگی در کشور هیچ بازتابی نداشت که جای تاسف دارد.

وی خاطر نشان کرد: کسب یک همچنین کرسی هایی به راحتی به دست نمی آید اما به نظر می رسد در داخل کشور یک همچنین موفقیتی بزرگ محسوب نمی شود و چندان مورد توجه قرار نگرفت، به نظر من چنین رفتاری به هیچ وجه قابل قبول نیست و باید برای یک همچنین کرسی هایی که آسیایی ها ارزش خاصی برای آن قائلند توجه ویژه ای شود چرا که می توانستیم یک همچنین موفقیت بزرگ را برای 4 سال آنها نیز بدست آوریم.

گفتنی است: در پایان رقابت های واترپلوی قهرمانی جهان در استرالیا نمایندگان کشورمان با شکست مقابل تیم ملی کانادا در جایگاه دوازدهم دنیا ایستادند./آق
برچسب ها: ملی پوشان ، کرسی ، آسیایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.