سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسین عبدی: اخراج ژوزه بهترین تصمیم است

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص مرخصی اجباری ژوزه گفت: در این نیم فصل لیگ برتر در هر دو هفته روند بازی نتیجه گیری در پرسپولیس ناموفق عمل کرد و بهترین اقدام برای پرسپولیس ها اخراج ژوزه است.

حسین عبدی پیشکسوت پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: مسئولان پرسپولیس باید بعد از بازی آخر تیمشان در نیم فصل تکلیف ژوزه را مشخص کردند در حال حاضر هم با تشکیل کمیته فنی و بررسی و عملکرد ژوزه در نیم فصل باید هر چه سریعتر در مورد نیمکت نشینان تصمیم گیری کنند تا تاثیر خودش را از دست ندهند.

عبدی در ادامه بیان داشت: مانوئل ژوزه بعید است که بتواند تحولی  در پرسپولیس ایجاد کند و تاکتیک فنی اش در روند حرکتی سرخپوشان مثبت نبوده است.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه بیان داشت: مسئولان پرسپولیس در اعضای کمیته فنی باید روز دوشنبه با تصمیم گیری و درایت بهتر جایگزین مناسبی برای ژوزه انتخاب کنند.

وی در مورد انتخاب گل محمدی به عنوان سرمربی موقت پرسپولیس گفت: یحیی گل محمدی مربی کار بلدی است به نظرم وی می تواند پرسپولیس را از شرایط بحرانی خارج کند، تیمهای ایرانی در گروه آسانی قرار نگرفتند.

عبدی در مورد گروه مبتدی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا گفت: همه تیمهای حاضر در لیگ قهرمانان آسیا از شرایط یکسانی برخوردارند و هیچ کدام از تیمهای ایرانی در گروه آسانی قرار نگرفتند.

عبدی در ادامه بیان داشت: عدم ساختار سازی مناسب جذب بازیکنان خارجی نا کار آمد و عدم پشتوانه سازی در تیمهای لیگ برتر باعث شده که تیمهای فوتبال ما در لیگ قهرمانان آسیا نتوانند نتایج خوبی کسب کنند و قهرمانان باشگاههای آسیا شوند.

وی در مورد حضور تماشاگران تبریزی برای تشویق تیم تراکتور سازی افزود: تراکتور سازی برای نخستین بار که در رقابتهای آسیایی شرکت می کند. امیدوارم این تیم تبریزی با حضور هواداران پرشورش بتواند به مرحله بعد صعود کند.

مسابقات غرب آسیا حکم تدارکاتی برای تیم ملی دارد

وی در مورد حضور تیم ملی بازیهای غرب آسیا گفت: مسئولان تیم ملی بهتر بود که تیم دومشان را به این رقابتها می فرستادند تا پشتوانه خوبی برای تیم ملی بزرگسالان باشند به هر حال این دیدارها حکم بازیهای تدارکاتی برای تیم ملی به حساب می آید و امیدوارم کی روش در این مسابقات محقق شود.

گفتنی است مسئولان پرسپولیس تا تشکیل جلسه کمیته فنی در روز دوشنبه ژوزه را به مرخصی فرستادند گل محمدی نا مشخص شدن وضعیت این مربی پرتغالی  هدایت سرخپوشان را به طور موقت بر عهده گرفت./آق

 

 

برچسب ها: اخراج ، هفته ، پرسپولیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.