به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، در این جشنواره بیش از 145 اثر در بخش های مختلف ارسال شده بود که پس از ارزیابی هیئت داوران، روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان قم در بخش ارتباطات رسانه ای موفق به کسب رتبه دوم شد.
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در این مراسم گفت: روابط عمومی ها باید بتوانند پیام های فرهنگی در تولید محصولات و شرکت ها را براساس آموزه های دینی به گوش مردم برسانند. عزیزی اظهار داشت: روابط عمومی ها می توانند در شرایط اجتماعی نقش بارزی ایفا کنندکه باید در این راستا کشورهای مسلمان برای رسیدن به اهداف خود قوانین مشترکی را تدوین و به اجرا در آورند./س