سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آتش زدن دفاتر اخوان المسلمين توسط مخالفان مصري

جنبش اخوان المسلمين مصر کنفرانسي خبري در قاهره درباره تحولات اخير اين کشور برگزار کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني الجزيره ؛ محمد بديع از رهبران اخوان المسلمين بر ضرورت گفتگو براي حل مشکلات تاکيد کرد و گفت: تا کنون بيست و هشت مقر وابسته به جماعت اخوان المسليمن در استانهاي مختلف مصر به آتش کشيده شده است و ما خواستار تحقيق قضايي در اين خصوص هستيم .

محمد بديع گفت: تحولاتي که اکنون در مصر شاهد آن هستيم به هيچ وجه گوياي چهره واقعي اين کشور نيست. مصريها دهها سال است که بايکديگر در سازگاري ومحبت زندگي کرده اند ضمن آنکه همه ما تحت ظلم و فساد و استبداد بوده ايم. محمد بديع گفت: گفتگو تنها راه تعامل با همه مخالفان است اما آنچه که روي داده است نه اظهار مخالفت و اظهار عقيده و راي  بلکه فساد و استبداد و ارتکاب جرم است.

بديع از کشته شدن هشت نفر از اعضاي اخوان المسلمين در حوادث اخير خبر داد و خواستار قصاص قاتلان و ترجيح منفعت و مصلحت عمومي مصر بر همه چيز شد.رهبر اخوان المسلمين تاکيدکرد : همه هشت نفري که شهيد شده اند از اخوان المسلمين بوده اند و ما از خداي متعال مي خواهيم آنها را در مراتب و درجات عالي بهشت جاي دهد .

وي گفت: نمي توان حقايق را تغيير داد. کساني که کشته شده اند در راه دفاع از مصر شهيد شده اند و مجرمان خرابکار و قاتل حتي به قرآن نيز احترام نمي گذارند و مرتکب جنايات وحشتناک مي شوند. از همه رهبران سياسي مي خواهيم از قاتلان برائت جويند. از دادستان کل مصر مي خواهيم حقوق خانواده هاي شهدا را پيگيري کند.بديع خواستار آشتي و گفتگو و احترام به خواسته مردم شد. وي از دادستان مصر خواست هرچه سريعتر درباره عاملان قتل تحقيق و آنها را به سزاي عملشان برساند .
برچسب ها: دفتر ، اخوان ، مصر ، آتش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.