سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش صهيونيستها در جذب فتنه گران فراري به فرقه هاي به ظاهر عرفاني و مذهبي

صهيونيستها از مدتها قبل با ساخته فرقه هاي به ظاهر مذهبي با شستشوي مغزي افراد ناآگاه به دنبال تربيت مزدور ار اقصي نقاط عالم ميباشند

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران: صهیونیست‌ها از گذشته با ساخت فرقه های انحرافی همانند بهائیت و وهابیت و... در جهت به انحراف کشیدن بشریت و جوامع مسلمانان برنامه ریزی می‌کنند، چند سالي است با راه اندازي فرقه‌هایی به ظاهر عرفانی و مذهبی به جذب و شستشوی مغزی افراد نا آگاه و کسانی که دین اسلام را مانع تمایلات آلوده خود میدانند می‌پردازند.
هدف صهیونیست‌ها از این فرقه سازی‌های مذهبی در اقصی نقاط عالم مشغول سازی و تحت کنترل در آوردن نسل جوان ظلم ستیزی است که به دنبال حقیقت بوده و خطر بالقوه ای در برابر جنایات صهیونیست‌ها و سرمایه داران يک درصدي وابسته به آنها می‌باشند.
صهیونیست‌ها سعی می‌کنند با شستشوی مغزی افراد جذب شده به این فرقه های انحرافی آن‌ها را افرادی خنثی و هوادار خود تربیت کنند.
جدیداً فرقه ای انحرافی به نام شاهدان یهوه (سایمتولوژی) "Scientology" با تبلیغات فراوان در غرب فعال شده است و با فرستادن مبلغین مذهبی در میان فتنه گران فراری از کشور آن‌ها را با وعده‌های فریبنده مالی و اخذ پناهندگی جذب این فرقه کند.
تبلیغات این فرقه صهیونیستی به صورتی است که افراد وارد شده در آن بسیار سخت می‌توانند از آن جدا شوند و چه بسیار خانواده‌هایی که به خاطر جذب یکی از اعضای آن به این فرقه متلاشی شده است.
این فرقه صهیونیستی چند ماه گذشته یک مرکز جدید در سرزمینهای اشغالی فلسطین با حضور مقامات اسرائیلی افتتاح نمود. «دیوید میسکاویج»، رئیس فرقه ساینتولوژی، در این مراسم سخنرانی کرد. در این مراسم مقامات اسرائیل حضور داشتند. رئیس فرقه در آئین افتتاح این فرقه از اسرائیل تجلیل کرد.




این فرقه با ایجاد جذابیت‌های کاذب برخی افراد را فریفته و آن‌ها را تشویق کرده تا در ازای پرداخت مبالغ بسیار هنگفت در معرض تکنیک‌های عمیق روانی ذهنی ان‌ها قرار گیرند. از جمله این موارد تمرینی به نام «آدیتینگ» است که آن را مشاوره روحانی می‌نامند و هدف آن کنکاش در گذشته افراد و کنترل بر اذهان مردم است.
این تمرین در واقع شکل پیشرفته تفتیش عقاید در فرقه مرموز ساینتولوژی است. تمرینات این فرقه به شکل مخفیانه و به دور از انظار برگزار شده و و تمام تصاویر مربوط به این مراسم توسط خود آن‌ها تهیه می‌شود. فعالیت این فرقه در بسیاری از کشورها ازجمله بلژیک، فرانسه و المان به دلیل فعالیت‌های مخفیانه ممنوع می‌باشد.
از جمله روش‌های عرفان‌های کاذب که به شکل فرقه ای و سازماندهی شده به فعالیت می‌پردازند ارسال نمایندگان خود در پوشش نام‌های محلی است تا روش‌های این قبیل فرق با عناوینی بومی نام گذاری شود. و به خورد مردم منطقه داده شود. شایان ذکر است که برخی عرفان‌های کاذب تشکیل شده در ایران نیز تحت تأثیر این فرقه بوده‌اند.
موارد بسیاری از قتل مشکوک فعالان بریده از فرقه وجود دارد و اعضاء فراری قبل از آن که رسانه‌ای شوند ناپدید می‌شوند.
انحرافات این فرقه آنچنان مخوف و وحشیانه است که برادر زاده رئیس این فرقه به نام جینا میسکاویچ هیل که به سختی از چنگال به ظاهر معابد این فرقه فرار کرده قصد دارد با انتشار کتابی به نام "فراتر از باور، زندگی مخفی من در ساینتولوژی و فرار ترسناکم"  گوشه ای کوچک از انحرافات این فرقه را بر ملا کند.
این فرقه صهیونیستی با جذب افراد و بازیگران مشهور هالیوودی سعی در تبلیغ این فرقه دارد. انحرافات تام کروز در این فرقه چندی قبل باعث شد که همسرش کيتي هولمز با جنجال از وی جدا شود.


برچسب ها: صهیونیست ، بهائیت ، فرقه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.