سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

دانشگاه فنی به دنبال موضوع جدیدی به نام شرکت‌های زایشی است

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور گفت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای به‌عنوان یک دانشگاه کارآفرین و اشتغال‌زا به دنبال موضوع جدیدی به نام شرکت‌های زایشی از دانشگاه‌ها، است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  مشهد  ، دکتر سهراب رضایی در گردهمایی روز دانشجو در فرهنگ‌سرای سیمرغ نیشابور، اظهار داشت: دانشجویان در طول تحصیل و بعد از تحصیل باید بتوانند با استفاده از امکاناتی که دانشگاه قرار می‌دهد

وی افزود: زمینه‌ای برای کار و فعالیت در حد محدود در رشته خود به‌صورت تعاونی‌های دانشجویی آماده کنند تا آمادگی لازم در محیط واقعی کار فراهم شود.

نامبرده تاکید کرد: دانشگاه فنی و حرفه‌ای به‌عنوان پیشگام در این زمینه اعلام آمادگی می‌کند و افزایش تعداد شرکت‌های زایشی را مدنظر قرار می‌دهد تا دانشجو به محض خروج از دانشگاه زمینه کارش در خارج از دانشگاه فراهم شده باشد تا گامی در جهت کمک به اقتصاد، تربیت نیروی کار ماهر و اشتغال‌زایی برداشته باشد.

رضایی یادآور شد: دانشگاه فنی و حرفه‌ای تنها دانشگاهی است که زبان‌زد الگوی دانشگاه اسلامی با 170 دانشکده تک جنسیتی است.

این مقام مسئول کشوری تصریح کرد: این دانشگاه، تنها دانشگاهی است که به‌دور از نگاه تعصبی بلکه با نگاه نیازها و توانمندی‌های دختران و پسران رشته تعریف می‌کند و نیرو تربیت می‌کند.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور خاطرنشان کرد: آنچه که تولید علم است وقتی مفید هست که در خدمت جامعه قرار گیرد و منجر به محصول عملیاتی شود و نیروی انسانی خوب باید بتواند آنچه را که علم می‌گوییم به آنچه نیاز ماست، تبدیل کند.

برچسب ها: رئیس ، دانشگاه ، فنی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.