سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

این هفته انجام می‌شود

حضور مدیران ایران‌خودرو و سایپا در کمیسیون اجتماعی مجلس

این هفته مدیران عامل شرکت‌های خودروسازی ایران‌خودرو و سایپا به‌منظور ارائه گزارش عملکرد در کمیسیون اجتماعی مجلس حضور پیدا می‌کنند.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران یک‌شنبه (۱۹ آذر) هفته جاری در نوبت عصر، مدیران عامل شرکت‌های خودروسازی ایران‌خودرو و سایپا در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی حضور ‌یافته و به ارائه گزارش عملکردی در حوزه مدیریتی خود به نمایندگان مردم می‌پردازند.

اعضای کمیسیون اجتماعی در ادامه برنامه روز یکشنبه، طرح مدیریت خدمات کشوری (بررسی مصوبات کارگروه مواد۱ تا ۱۰) را بررسی می‌کنند.

نشست مشترک با مسؤولان جمعیت هلال احمر (در محل جمعیت) از دیگر برنامه‌های کمیسیون اجتماعی مجلس است که نوبت عصر روز سه‌شنبه (۲۱ آذر) هفته جاری برگزار می‌شود.

بر اساس گزارش اعلامی، اعضای هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی چهارشنبه (۲۲ آذر) از ساعت ۱۲ تا ۱۶ گردهم آمده تا درباره ادامه فعالیت‌های کمیسیون اجتماعی به بحث و تبادل نظر بپردازند.

بررسی مسائل و مشکلات بازنشستگان وزرات ارتباطات و فناوری اطلاعات روز یکشنبه نوبت عصر در دستور کار کارگروه تعاون، رفاه و تأمین اجتماعی قرار می‌گیرد و کارگروه ایثارگران نیز در همین روز به بررسی طرح خدمات‌رسانی به‌ ایثارگران می‌پردازد.

همچنین روز دوشنبه هفته جاری در نوبت صبح، ادامه بررسی اصلاح سیاست‌های جمعیتی و حمایت از خانواده در دستور کار کارگروه جمعیت و حمایت از خانواده قرار گرفته و بررسی طرح مدیریت خدمات کشوری،  در کارگروه اداری و استخدامی، ادامه می یابد.

ادامه بررسی موضوع اشتغال با حضور نهادهای حمایتی، از جمله اقداماتی است که در نوبت عصر روز دوشنبه درکارگروه اشتغال انجام می‌شود.
انتهاي پيام/س2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.