سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صيامي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

برنامه‌هاي ديدار جبهه حاميان ولايت مشخص شد/ ديدار امروز دبيرکل اين جبهه با دانشجويان دانشگاه لرستان

دبيرکل جبهه حاميان ولايت گفت: بعد از جلسه پرسش و پاسخ در دانشگاه لرستان، ديداري با دانشجويان دانشگاه‌هاي تبريز و کرمانشاه و مناظره‌هايي در دانشگاه‌هاي تهران در دست تنظيم است.

دلاور صيامي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، از ديدار امروز خود با دانشجويان دانشگاه لرستان پيرامون مسائل روز،‌ وحدت سه قوا و مسائل انتخابات رياست جمهوري خبر داد و گفت: در همين راستا دعوتنامه‌هاي ديگري نيز از دانشگاه‌هاي ساير استان‌هاي ديگر داريم که قرار است پس بررسي زمان اين ديدارها را نيز تعيين کنيم.

وي بر همين اساس تصريح کرد: به احتمال قوي جلسه پرسش و پاسخ بعدي با دانشجويان دانشگاه تبريز و دانشگاه کرمانشاه خواهد بود، ضمن اينکه قرار است در همين راستا مناظره‌هايي نيز در دانشگاه علامه طباطبايي و دانشگاه آزاد تهران داشته باشيم.

دبيرکل جبهه حاميان ولايت در پايان به ديدارهاي ديگري اشاره و خاطرنشان کرد: ديدار با اعضاي جبهه پيروان خط امام و رهبري،‌ جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي و جمعيت پيشرفت و عدالت و همچنين ديدار با مراجع عاليقدر،‌ آيت‌الله مهدوي کني، آيت‌الله يزدي و آيت‌الله مصباح يزدي نيز در برنامه‌هاي آتي جبهه حاميان ولايت قرار دارد.

انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.